येल्लारेड्डी में मुस्लिम वोट फैसला कुन

येल्लारेड्डी और इस के तमाम मंडलों पर 31 जुलाई को तीसरे मरहले के आख़िरी पंचायत इलेक्शन मुक़र्रर हैं।

राय दहिंदों के हाथ आज उम्मीदवारों के मुक़द्दर का फैसला महफ़ूज़ है ।येल्लारेड्डी मुस्तक़रपुर वैसे तो एस सी रिजर्वेशन किया गया है और तेलुगूदेशम के ताईदी उम्मीदवार प्रमेय शम बी जे पी के ताईदी उम्मीदवार देवेंद्र में सख़्त मुक़ाबला होने की तवक़्क़ो है।

टी आर एस उम्मीदवार सुरेंद्र भी कुछ इलाक़ों में अपना वोट बैंक तैयार करने की इत्तेला है। जिस से मुस्लिम वोट का बादशाह गिर मौक़िफ़ होचुका है।

वाज़िह रहे कि येल्लारेड्डी की तारीख में पहली मर्तबा मुस्लिम इलाक़ों में सिर्फ़ एक ही मुस्लिम वार्ड मैंबर को चुनाव मैदान में रखा गया है।

जिस से ये उम्मीदवार की नज़र मुस्लिम वोटों पर लगी है। जो फैसला कुन साबित होंगे। येल्लारेड्डी के पंचायत मैंबरों की जुमला तादाद 16 है जिस में एक वार्ड से बिलामुक़ाबला मुस्लिम उम्मीदवार का चुनाव अमल में आचुका है।

अब 15 वार्ड मैंबरों में कम अज़ कम छः से आठ मैंबरों की कामयाबी की तवक़्क़ो है। इस मर्तबा की दानिशमंदी येल्लारेड्डी पंचायत में मुस्लिम नायब सरपंच के लिए राह हमवार करसकती है।

कुछ भी हो आज पंचायत इलेक्शन में अकलियती वोट बड़ी ज़िम्मेदारी ,-ओ-होशमंदी के साथ ज़्यादा से ज़्यादा इस्तेमाल हूँ तो बेहतर नताइज यक़ीनी होसकते हैं। जिस की येल्लारेड्डी को सख़्त ज़रूरी हैं ।