रवां बरस हिंद- पाक क्रिकेट के लिए अहम फैसले मुतवक़्क़े

लाहौर, ३१ जनवरी (एजैंसीज़) बी सी सी आई के सरबराह एन श्री निवासन ने इशारा दिया है कि पाकिस्तान और हिंदूस्तान के दरमयान क्रिकेट ताल्लुक़ात की बहाली के हवाले से012 में अहम फ़ैसले किए जाऐंगे।

टी वी नुमाइंदे से बातचीत करते हुए उन्हों ने कहा कि दोनों ममालिक के दरमयान क्रिकेट ताल्लुक़ात की बहाली की राह में दहश्तगर्दी सब से बड़ी रुकावट थी। अब दहश्तगर्दी के वाक़ियात काफ़ी हद तक कम हो चुके हैं। इस लिए हिंदूस्तान पाकिस्तान के साथ क्रिकेट ताल्लुक़ात की बहाली के बारे में संजीदगी से सोच रहा है।दोनों ममालिक के ताल्लुक़ात भी बेहतरी की जानिब गामज़न हैं।

पाकिस्तान की इंग्लैंड के ख़िलाफ़ कामयाबी के मुताल्लिक़ इज़हार ख़्याल करते हुए श्री निवासन ने कहा कि पाकिस्तान की टीम की कारकर्दगी देख कर फ़तह उन के मुक़द्दर में नज़र आरही थी और अगर पाकिस्तान की कारकर्दगी बरक़रार रही तो आइन्दा भी पाकिस्तानी टीम कई ममालिक के लिए मुश्किलात पैदा कर सकती है। उन्होंने कहा कि पी सी बी चीफ़ ज़का-ए- अशर्फ़ से उन का मुसलसल राबिता है।

जल्द ही दोनों ममालिक क्रीकेट के हवाले से किसी अहम मोड़ पर पहुंचने वाले हैं और ख़्याल है कि इस साल दोनों मुल्क इंतिहाई अहम फ़ैसले करेंगे।