रियासत तेलंगाना और अवाम की हर मुम्किना मदद करने मर्कज़ कोशां

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना चन्द्रशेखर राव‌ ने नई दिल्ली का दौरा करते हुए मुख़्तलिफ़ क़ाइदीन से मुलाक़ात की। मर्कज़ी वज़ीर स्टील-ओ-मादीनयात नरेंद्र सिंह तोमर से उद्योग भवन के ऑफ़िस में मुलाक़ात की।

उनके हमराह मर्कज़ी वज़ीर लेबर बंडारू दत्तात्रेय थे। इस मुलाक़ात के दौरान तेलंगाना के ज़िला खम्मम में वाक़्ये बेराम माइनस के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ में वाक़्ये इलाक़ों में सरमाया कारी-ओ-सनअत कारी के इमकानात पर तबादला-ए-ख़्याल क्या। इस सिलसिले में अपनी तरफ् से मुकम्मिल हिमायत करने का यकीन देते हुए तोमर ने कहा कि हम जो कुछ करसकते हैं तेलंगाना रियासत और अवाम के लिए करेंगे। इस मुलाक़ात के दौरान सेक्रेटरी वज़ारत स्टील राकेश सिंह, चीफ़ सेक्रेटरी बराए तेलंगाना राजीव शर्मा, सियासतदानों और तेलंगाना के ब्यूरोक्रेट्स के अलावा वज़ारत स्टील-ओ-माइनस के ओहदेदार भी मौजूद थे।

तोमर ने कहा कि मादनियात में बड़ी सनअतों को फ़रोग़ देने के लिए लोहा तैयार करने और इस से मरबूत दुसरे कामों को अंजाम देने के लिए बेहतर कार्रवाई की ज़रूरत है। मर्कज़ी वज़ीर ने कहा कि 2025 तक मुल्क में 300 मिलियन टन स्टील पैदा करने का निशाना मुक़र्रर किया गया है। के सी आर ने तेलंगाना रियासत के लिए ज़्यादा से ज़्यादा सहूलतें फ़राहम करने और सरमायाकारी के मवाक़े के लिए मर्कज़ पर ज़ोर दिया। उन्होंने मादनियाती शोबे पर ग़ौर करने की ज़रूरत ज़ाहिर की।