रियासत भर में बलदयात के चुनाव के लिए 75 फ़ीसद राय दही

रियासत आंध्र प्रदेश के 10 मुंसिपल कारपोरेशन और 146 बलदयात के लिए आज मुनाक़िदा राय दही का इख़तेताम अमल में आया जो कि चंद मामूली वाक़ियात के बहैसीयत मजमूई राय दही पुरअमन रही।

यहां बी रमा कांत रेड्डी कमिशनर रियासती इलेक्शन कमीशन ने ये बात बताई और कहा कि रियासत भर में हुई राय दही का औसत ज़ायदाज़ 75 फ़ीसद रहा।

सब से ज़ाइद राय दही का औसत ज़िला प्रकाशम में 82.45 फ़ीसद रहा। इन ओहदेदारों ने बताया कि मुनाक़िदा बलदी चुनाव राय दही के मौके पर अवाम में काफ़ी जोश-ओ-ख़ुरोश पाया गया और अपने हक़ राय दही से इस्तेफ़ादा करने के लिए अवाम काफ़ी जोश के साथ मराकज़ राय दही पर तवील क़तारों में टहर कर अपना वोट डालने को तर्जीह दे रहे थे।

चलने फिरने के काबिल ना रहने वाले ज़ईफ़-उल-उमर अश्ख़ास ने अपने मददगारों के साथ पहुंच कर अपने हक़ राय दही से इस्तेफ़ादा क्या राय दही का वक़्त पाँच बजे ख़त्म होजाने के बावजूद मराकज़ राय दही में तवील क़तारों में राय दहिंदे अपने वोट का इस्तेमाल करने के लिए टहरे रहे। जिस के पेशे नज़र इन तमाम राय दहिंदों को हक़ राय दही से इस्तेफ़ादा करने का मौक़ा फ़राहम किया गया । रमा कांत रेड्डी ने बताया कि रियासत भर में सिर्फ़ 7 मुक़ामात पर मराकज़ राय दही पर दुबारा राय दही मुनाक़िद की जा रही है और सिर्फ़ 7 मुक़ामात पर ही दुबारा राय दही करवाना एक इंतिहाई मामूली वाक़िया है और ये दुबारा राय दही बरोज़ मंगल यानी 01 अप्रैल को करवाई जाएगी।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता हैके इलाके तेलंगाना के अज़ला नलगेंडा में 76 फ़ीसद, निज़ामबाद में 66.41 फ़ीसद, महबूबनगर में 75.5 फ़ीसद मेदक मुंसिपल कौंसिल में 76 फ़ीसद ज़िला खम्मम में 77.46 फ़ीसद, ज़िला रंगारेड्डी में 76.40 , ज़िला अनंतपुर में 77 फ़ीसद ,श्रीकाकुलम 77.14 फ़ीसद गुंटूर 78.94 फ़ीसद ,प्रकाशम 82.45 फ़ीसद ,चित्तूर 76.38 फ़ीसद चित्तूर 76 फ़ीसद ज़िला कड़पा 74.21 फ़ीसद, विशाखापटनम 79 फ़ीसद और ज़िला कृष्णा में 78.6 फ़ीसद राय दही रिकार्ड की गई।