रियासत में तेज़ रफ़्तार सनअती तरक़्क़ी यक़ीनी : के टी आर

रियासती वज़ीर पंचायत राज के टी रामा राव‌ ने इद्दिआ किया कि तेलंगाना रियासत तेज़ी से सनअती तरक़्क़ी की सिम्त बढ़ रही है क्युंकि रियासती हुकूमत ने इस सिलसिले में कई इक़दामात किए हैं।

मीडीया से बातचीत करते हुए के टी आर ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना ने अपनी नौईयत की मुनफ़रद सनअती पालिसी तैयार की है और ताजिरों को कई सहूलयात दी गई हैं। उन्होंने कहा कि सरमाया कारी की तजावीज़ बिशमोल बड़े प्रोजेक्ट्स को चंद दिनों में किसी तरह की अफ़्सर शाही रुकावटों के बगै़र मंज़ूरी दी जा रही है।

उन्होंने कहा कि रियासती हुकूमत ने सनअती अमल को ग़ैर मर्कूज़ कर दिया है जिस का मक़सद हैदराबाद के साथ पाँच सनअती राहदारियों को फ़रोग़ देना है जैसा मर्कज़ ने तजवीज़ किया है।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना में इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी फार्मा लाईफ साईंसेस और दूसरे शोबा जात में आइन्दा चंद माह के अंदर ज़बरदस्त सरमाया कारी होगी। इस दौरान हैदराबाद में एक कांफ्रेंस में शिरकत करते हुए वज़ीर-ए-सनअत जय कृष्णा राव‌ ने कहा कि तेलंगाना की नई सनअती पालिसी ने क़दीम तरीका-ए-कार को सहल और आसान बनादिया है जिस के नतीजे में रियासत में तिजारती सरगर्मीयों और सनअतों को इस्तिहकाम और तक़वियत हासिल होगी।