रियास्ती मुलाज़मीन के गिरानी अलाउनस में 5.99 फ़ीसद इज़ाफ़ा

हैदराबाद 31 जनवरी ( सियासत न्यूज़) रियासती काबीना ने सरकारी मुलाज़मीन के गिरानी अलाउनस में यक्म जुलाई 2010-से 5.99 फ़ीसद इज़ाफ़ा को मंज़ूरी दी है । दो माह के वक़फ़ा के बाद आज चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की सदारत में मुनाक़िदा इजलास में दीगर कई उमोर-ओ-मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल हुआ । काबीना के फ़ैसले से मुलाज़मीन का गिरानी अलाउनस 29.96 फ़ीसद से बड़ौकर 35.95 फ़ीसद होजाएगा । वज़ीर-ए-इत्तलात श्रीमती डी के अरूना ने इजलास के बाद ये इन्किशाफ़ किया ।

गिरानी अलाउनस में इस इज़ाफ़ा से सरकारी ख़ज़ाना पर मज़ीद 6015 करोड़ रुपय सालाना का बोझ आइद होगा । काबीना ने किसानों केलिए फी कस एक लाख रुपय बलासू दी क़र्ज़ की मंज़ूरी का ऐलान भी किया । जिस से 95लाख किसानों को फ़ायदा वग्गा और सरकारी ख़ज़ाना पर सालाना दीढ़ हज़ार करोड़ रुपय का बोझ आइद होगा । सरकारी मुलाज़मीन के गिरानी अलाउनस की माह जुलाईता माह अक्टूबर की रक़ूमात मुलाज़मीन के प्रावीडैंट फ़ंड में जमा करने और माह नवंबरता माह जनवरी 2012-ए-( तीन माह ) के अलाउनस की रक़म नक़द मुलाज़मीन को ईसाल की जाएगी ।

इलावा अज़ीं काबीना ने हुकूमत की कारकर्दगी में बेहतरी पैदा करने-ओ-इख़तिराई सलाहीयतों के फ़रोग़ केलिए 9 रुकनी इख़तिराई कौंसल ( स्टेट अन्वेषण कौंसल ) के क़ियाम की मंज़ूरी दी है और तीन साला मयाद केलिए तशकील दी जाने वाली उसको नसल में शोबा जात सनअत ज़राअत इनफ़रास्ट्रक्चर तालीम फार्मेसी-ओ-समाजी माहिरीन शामिल किए जाऐंगे और इस कौंसल केलिए फ़ी अलमक़दर एक आई ए ऐस ओहदेदार को मैंबर सैक्रेटरी ओहदे पर फ़ाइज़ किया जाएगा ।

क़ौमी सतह पर मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से क़ायम करदा नैशनल इनोवेशन कौंसल के ख़ुतूत पर रियास्ती इनोवेशन कौंसल का क़ियाम अमल में लाते हुए अर्बन डीवलपमनट तहक़ीक़ाती इदारों यूनीवर्सिटीज़ और सनअती शोबा जात के माबैन ताल मेल पैदा करने की कोशिश करना इस का अहम मक़सद है ।

श्रीमती डी के अरूना ने अख़बारी नुमाइंदों को काबीना के इजलास की रुवेदाद से वाक़िफ़ करवाते हुए बताया कि काबीना ने रियासत में पी जी तिब्बी कोर्सेस की तालीम केलिए रुख़स्त हासिल करने वाले डाक्टरों की वजह से अज़ला के हॉस्पिटल्स-ओ-प्राइमरी हीलत सैंटरस पर मख्लुआ होने वाली डॉक्टर्स की 400 जायदादों पर तक़र्रुरात अमल में लाने केलिए इक़दामात का फ़ैसला किया है ताकि तमाम सरकारी दवा ख़ानों वग़ैरा में अवाम को बेहतर तिब्बी सहूलतें फ़राहम की जा सकें

। उन्हों ने बताया कि मशरिक़ी-ओ-मग़रिबी गोदावरी के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर अंबेडकर मुजस्समों को नुक़्सान पहुंचाने और मुनहदिम किए जाने के पेशे नज़र पेश आए वाक़ियात की सख़्त मुज़म्मत करते हुए ख़ातियों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने आला ओहदेदारों को हिदायात दी हैं ।

उन्हों ने बताया कि काबीना ने पर उन्हीता।चीवड़ला पराजकट की तकमील केलिए चीफ़ मिनिस्टर महाराष्ट्रा के साथ कामयाब बातचीत करने की सताइश करते हुए चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी को मुबारकबाद दी और दीगर पराजकटस की भी आजिलाना तकमील केलिए इक़दामात करने की तवक़्क़ो का इज़हार किया ।