लोक पाल मुसव्वदा रिपोर्ट मायूसकुन :किरण बेदी

नई दिल्ली, ३० नवंबर, ( पी टी आई) लोक पाल बल पर स्टैंडिंग कमेटी की मुसव्वदा रिपोर्ट से मायूस टीम अना की रुकन किरण बेदी ने इंतिबाह दिया कि पार्लीमैंट की जानिब से दिए हुए तीक़नात से इन्हिराफ़ का नतीजा दुबारा बड़े पैमाने पर अवामी तहरीक की शक्ल में ज़ाहिर होगा।

इन से मुसव्वदा रिपोर्ट पर तबसरा की ख़ाहिश करने पर किरण बेदी ने पी टी आई से कहा कि ये तीक़नात से वाज़िह इन्हिराफ़ है जिस का नतीजा दुबारा ज़बरदस्त अवामी तहरीक की शक्ल में निकलेगा।

टीम अन्ना तहत की दफ़तरीत, आला सतही अदलिया, शहरीयों के मंशूर केलिए दफ़आत और रियास्ती सतह पर लोक आयवकत अदालतों के क़ियाम और उन्हें लोक पाल बिल में शामिल करने का मुतालिबा कर रही थीं।

किरण बेदी ने अदलिया को लोक पाल से बाहर रखने जाने को अवामी मुतालिबात केलिए एक धक्का क़रार देते हुए कहा कि अवाम की ग़ालिब अक्सरीयत अदलिया को भी लोक पाल दायरा में शामिल करने की हामी है क्योंकि अदलिया में करप्शन का कहीं भी अहाता नहीं किया गया है।

ना तो अदलिया जवाबदेही बिल में और ना लोक पाल बिल में। किरण बेदी ने सी बी आई के इंसिदाद कुरप्शन शोबा को लोक पाल के दायरा कार में शामिल ना करने की भी शिकायत की और कहा कि मुल़्क कभी भी आला और ताक़तवर अफ़राद के ख़िलाफ़ कामयाब तेज़ रफ़्तार मुक़द्दमात नहीं देख सकेगा।