लोक सभा इंतेख़ाबात में तन्हा मुक़ाबला जया ललिता का ऐलान

चेन्नाई 01 जनवरी: ( पी टी आई ) कर्नाटक में कांग्रेस और बी जे पी दोनों को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए चीफ मिनिस्टर तमिलनाडू जया ललिता ने कहा कि उनकी पार्टी आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात ( चुनाव) में तन्हा मुक़ाबला करेगी । उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस और बी जे पी तमिलनाडू को कावेरी के पानी से महरूम कर रहे हैं।

जया ललिता ने कहा कि उनकी पार्टी आइन्दा इंतेख़ाबात में लोक सभा की 40 नशिस्तों पर कामयाबी हासिल करेगी और दिल्ली में अपने हुक़ूक़ वाज़िह करेगी । उन्होंने ऑल इंडिया अना डी एम के की जनरल कौंसल से ख़िताब करते हुए कहा कि कांग्रेस और बी जे पी दोनों ही मुत्तहिद हैं और इस बात का अज़म रखती हैं कि तमिलनाडू को कावेरी का पानी फ़राहम ना किया जाये ।

उन्होंने अमला इंतिख़ाबी बगुल बजाते हुए कहा कि तमिलनाडू के हुक़ूक़ का तहफ़्फ़ुज़ करने और कावेरी तास के इलाक़ों को सहरा में तब्दील होने से रोकने के लिए ये ज़रूरी है कि हमें लोक सभा की तमाम 40 नशिस्तों पर तन्हा मुक़ाबला करना चाहीए । तमिलनाडू में लोक सभा की 39 नशिस्तें हैं जबकि पडुचेरी में एक नशिस्त है ।

उन्होंने कहा कि हमें अपना रास्ता ख़ुद बनाना चाहीए । हम दूसरों पर इन्हिसार ( निर्भर ) नहीं कर सकते । ऐसी सूरत-ए-हाल पैदा हो गई है कि कुछ जमातों को क़ौमी जमातों जैसे बी जे पी-ओ-कांग्रेस पर इन्हिसार करना पड़ता है लेकिन ये सब कुछ सूरत-ए-हाल पर मुनहसिर है ।

उन्होंने कहा कि उनकी पार्टी ऐसी सूरत-ए-हाल में है जहां उसे किसी और जमात पर इन्हिसार की ज़रूरत नहीं है ।