वरनगल में होम गार्ड्स की भर्तियां

वरंगल के ज़िला सुप्रीटेंडेंट पुलिस राजेश कुमार ने कहा है कि पुलिस में बहैसीयत होम गार्ड्स नौजवान लड़के और लड़कीयों की भर्तियां की जा रही हैं। दिलचस्पी रखने वाले अहल-ओ-मुस्तहिक़ उम्मीदवार इससे फ़ायदा उठा सकते हैं। मिस्टर राजेश कुमार ने आज यहां नुमाइंदा सियासत शाह नवाज़ बेग से बातचीत करते हुए कहा कि मुस्तहिक़-ओ-अहल लड़के और लड़कीयां जिन की उम्र 18साल से ज़ाइद है वो अपनी दरख़ास्तें दाख़िल कर सकते हैं।

मिस्टर राजेश कुमार ने कहा कि ड्राईवरिंग के लिए भरतीयों के लिए 18सालता 20साल के दरमयानी उम्र के उम्मीदवार भी दरख़ास्तें दाख़िल कर सकते हैं और माहिर‍ ओ‍ तजुर्बाकार उम्मीदवारों को तर्जीह दी जाएगी। मिस्टर राजेश कुमार ने कहा कि एस पी कैंप ऑफ़िस ज़िला वरंगल पर भरतीयों के दरख़ास्त फ़ार्म दस्तयाब हैं।

फ़ार्म दाख़िल करने की आख़िरी तारीख़ 4 अप्रैल है। उन्हों ने कहाकि एस एस सी कामयाब ख़ातून उम्मीदवार भी भरतीयों के लिए दरख़ास्तें दाख़िल कर सकती हैं। जिन का क़द 5.6फुट से ज़ाइद होना चाहीए। एस पी ने ख़ातून उम्मीदवारों पर ज़ोर दिया कि वो पुलिस में रोज़गार हासिल करने के लिए इस मौक़ा से भरपूर फ़ायदा उठाएं।

बिलख़सूस नौजवान लड़के और लड़कीयों को चाहीए कि वो भरतीयों के लिए फ़ार्म हासिल करें और आख़िरी तारीख़ से क़ब्ल मुकम्मल ख़ाना पुरी के साथ दाख़िल करें।