वर्कर्स के मसाइल पर हिंद-सऊदी मुशतर्का ग्रुप का क़ियाम

रियाद, 30 अप्रैल: (पी टी आई ) ममलकत सऊदी अरब में नई लेबर पॉलीसी निताकत , अक़ामों की मुद्दत गुज़र जाने के बाद गैरकानूनी तौर पर मुक़ीम हिंदूस्तानी तारकीन वतन के मसाइल और हिंदूस्तानी बिरादरी को दरपेश मुख़्तलिफ़ मसाइल की फ़िलफ़ौर यकसूई के लिए हिंदूस्तान और सऊदी अरब ने एक मुशतर्का वर्किंग ग्रुप के क़ियाम से इत्तिफ़ाक़ कर लिया है।

समुंद्र पार हिंदूस्तानियों के उमोर के वज़ीर वायलार रवी की क़ियादत में हिंदूस्तानी वफ़द की सऊदी अरब के वज़ीर मेहनत आदिल फ़िक़हीया से बात चीत के बाद मुशतर्का वर्किंग ग्रुप के क़ियाम का फैसला किया गया । दोनों फ़रीक़ों ने इस बात से इत्तिफ़ाक़ किया कि नए ग्रुप का यक्म मई को पहला इजलास तलब किया जाये ।

रियाद में हिंदूस्तानी सिफ़ारतख़ानों की जानिब से एक बयान में ये इन्किशाफ़ किया गया और बताया गया कि वायलार रवी के इस दौरे का मक़सद निताकत प्रोग्राम के तनाज़ुर में हिंदूस्तानी बिरादरी की फ़लाह-ओ-बहबूद के उमोर पर सऊदी क़ियादत से नज़रियात का तबादला करना था ।

इलावा अज़ीं तेल की दौलत से मालामाल इस ख़लीजी मुल्क से वापस होने वाले हिंदूस्तानियों की अपने वतन में इमदाद-ओ-बाज़ आबादकारी के लिए हकूमत-ए-हिन्द की जानिब से किए गए वाज़िह इक़दामात से यहां मुक़ीम हिंदूस्तानी बिरादरी को वाक़िफ़ करवाना था ।

क्योंकि तारकीन वतन इस मसले पर तशवीश में मुब्तिला हैं। वायलार रवी के हवाले से कहा गया है कि सऊदी हुक्काम से मुलाक़ात से क़ब्ल हम ने हिंदूस्तानी वर्करों से बात चीत की थी और रियाद में कल भी हिंदूस्तानी बिरादरी के अरकान से बात चीत की जाएगी । बावर किया जाता है कि ये वफ़द सऊदी क़ियादत को हिंदूस्तानियों के मसाइल पर मज़ीद नुमाइंदगी करेगा ।

अहम मसाइल में निताकत प्रोग्राम पर अमल आवरी , इकामा की मुद्दत गुज़र जाने के बावजूद मुक़ीम हिंदूस्तानियों को अकामा की फ़राहमी और उन के क़ियाम को बाक़ायदा बनाने के इक़दामात और बाक़ी ऐसे अफ़राद की हिंदूस्तानी को वापसी शामिल है।