वर्ल्ड हाकी सीरीज़ से पाकिस्तानी इंतिज़ामीया भी फ़िक्रमंद

कराची 30 नवंबर (एजैंसीज़) मुतनाज़ा इंडियन क्रिकेट लीग की तरह हिंदूस्तान ही में वर्ल्ड हाकी सीरीज़ के नाम से ग़ैर मजाज़ लीग कराने की तैय्यारीयां की जा रही हैं जिस से इंटरनैशनल हाकी में हलचल मच चुकी है । इसी ख़दशे के पेशे नज़र इंटरनैशनल हाकी फ़ैडरेशन ने वर्ल्ड हा की सीरीज़ को गै़रक़ानूनी क़रार दे रखा है लेकिन इस के बावजूद मुंतज़मीन ने ईवंट के लिए टीमों का ऐलान करदिया जिस में पाकिस्तान हाकी टीम के नायब कप्तान शकील अब्बासी समेत 4खिलाड़ियों के नाम भी शामिल हैं।

रिहान बट को चन्दीगढ़ की टीम का कप्तान मुक़र्रर किया गया है। ज़ीशान अशर्फ़ को कर्नाटक की क़ियादत दी गई है शकील अब्बासी का नाम नई दिल्ली और तारिक़ अज़ीज़ का नाम पंजाब टीम में शामिल है। इंटरनैशनल हाकी फ़ैडरेशन ने सीरीज़ को गै़रक़ानूनी क़रार दे कर तमामममालिक को अपने खिलाड़ियों को इस में शिरकत से रोकने की हिदायत दी है।

पाकिस्तानहाकी फ़ैडरेशन के सैक्रेटरी आसिफ़ बाजवा ने कहा है कि वर्ल्ड हाकी सीरीज़ में पाकिस्तानी खिलाड़ियों का नाम शामिल होना तशवीश का बाइस है। खिलाड़ियों ने मुंतज़मीन से राबते किए होंगे लेकिन पी ऐच एफ़ ने किसी खिलाड़ी को ईवंट में शिरकत की इजाज़त नहीं दी है, जो भी प्लेयर ये सीरीज़ खेलेगा इस पर पाबंदी लगाकर सेंट्रल कंट्रैक्ट ख़तम करदिया जाएगा ।