विष्णु वर्धन रेड्डी ने ओहदेदारों को कमरे में बंद कर दिया

हुकूमत का प्रजा पथम प्रोग्राम अब तनाज़ेआत पैदा कर रहा है और ख़ुद कांग्रेस अरकान असेंबली इस पर हंगामे कर रहे हैं। आज बोरा बंडा में जुबली हिलज़ के कांग्रेस रुक्न असेंबली मिस्टर विष्णु वर्धन रेड्डी ने गुज़शता रचा बंडा प्रोग्राम में किए गए वादों की अदम तकमील पर ओहदेदारों को एक कमरे में बंद कर दिया ।

तफ़सीलात के बमूजब आज जब सरकारी ओहदेदार प्रजा पथम के सिलसिला में बोरा बंडा पहूंचे तो विष्णु वर्धन रेड्डी ने इन से साबिक़ा वादों के ताल्लुक़ से सवालात किए । जब ओहदेदार कोई इत्मीनान बख़श जवाब नहीं दे सके तो रुक्न असेंबली ने उन्हें एक कमरे में बंद कर दिया । उन्हों ने कहा कि जब तक चीफ मिनिस्टर इन वादों के ताल्लुक़ से कोई वाज़िह तय्क्कुन नहीं करेंगे उस वक़्त तक ओहदेदारों को रिहा नहीं किया जाएगा।

रुक्न असेंबली विष्णु वर्धन रेड्डी ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि साबिक़ा रचा बंडा प्रोग्राम में चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी इंचार्ज वज़ीर ज़िला कलेक्टर और जी एच एम सी कमिशनर ने कई वाअदे किए थे लेकिन इन को पूरा नहीं किया गया । उन्हों ने कहा कि ख़ुद चीफ मिनिस्टर ने कहा था कि हुकूमत पीने के पानी का मसला हल करेगी सड़क की तामीर के लिए 50 करोड़ रुपये मंज़ूर किए थे । एक पुलिस इस्टेशन के क़ियाम का वाअदा किया था ई सेवा सेंटर क़ायम करने का ऐलान किया था ।

उन्हों ने कहा कि इन वादों में से एक की भी तकमील नहीं की गई । उन्हों ने कहा कि इन वादों को पूरा किए बगैर ओहदेदारों का एक बार फिर अवाम से मसाइल से वाक़फ़ियत हासिल करने आना मुज़हका ख़ेज़ है । साबिक़ा वादों की तकमील ज़रूरी है । उन्हों ने कहा कि जब तक इन वादों की तकमील नहीं की जाती उस वक़्त तक अवाम अपने मसाइल से हुकूमत को आगाह नहीं करेंगे ।