सीमा -आंधरा क़ाइदीन की सरगर्मियों में शिद्दत

तेलंगाना पर कल जमाती मीटिंग मुल्तवी ना करने मर्कज़ी वज़ीर दाख़िला शनडे के एलान के बाद तेलंगाना , रार्र्लसीमा और आंध्र के क़ाइदीन ने रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ अपनी मुहिम में शिद्दत पैदा करदी है ।

अलहदा तेलंगाना तहरीक के रूह रवां टी आर एस के सदर के चंद्रशेखर राव‌ और रियासत की तक़सीम के कट्टर मुख़ालिफ़ लगड़ा पाटी राजगोपाल के दरमियान गहिरी दोस्ती और ख़ुशगवार ताल्लुक़ात कोई एक खुला राज़ है लेकिन ये दोनों क़ाइदीन इस मसले पर इंतिहाई इश्तिआल अंगेज़ मुहिम में मसरूफ़ हैं ।

वजए वाड़ा के दौलतमंद रुकन पार्ल्यमंट राजगोपाल ने जिनकी हैदराबाद में भी कई जायदादें और तिजारती मुफ़ादात हैं वाज़िह तौर पर कहा है कि आंध्र प्रदेश की तक़सीम हरगिज़ नहीं होगी और हैदराबाद , इस रियासत के सारे अवाम का मुशतर्का शहर है ।

एल्विरो के कांग्रेस रुकन लोक सभा काव‌री सांबा सेवा राव‌ ने इल्ज़ाम आइद किया कि अलहदा तेलंगाना के हामी अब अलहदा रियासत के क़ियाम की सूरत में आंध्र के दौलतमंदों को लौटने के मंसूबे बनारहे हैं ।

तिरूपति में मुत्तहदा आंध्र प्रदेश के हामियों के मीटिंग से ख़िताब करते हुए सांबा सेवा राव‌ ने कहा कि अगर पसमांदगी ही किसी रियासत की तक़सीम का पैमाना है तो इस रियासत को कई मर्तबा तक़सीम करना होगा ।

उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि बाअज़ ख़ुदग़रज़ सयासी क़ाइदीन अपने ज़ाती मुफ़ादात के लिए अवाम और तलबा का इस्तिहसाल कररहे हैं और अगर अलहदा रियासत क़ायम होगी तो ये क़ाइदीन जबरी वसूली पर उतर आएंगे । इस तरह अलहदा तेलंगाना के हामियों ने आनधराई क़ाइदीन को इस इलाके की पसमांदगी और लौट खसूट का ज़िम्मेदार क़रार दिया है ।