सेक्रेटेरिएट में क़दीम दरख़्त गिर पड़ा

हैदराबाद 30 जून :रियासती सेक्रेटेरिएट में चीफ मिनिस्टर बलॉक के सेकोरेटी ज़ोन में वाक़्ये एक क़दीम बड़ा दरख़्त अचानक गिर जाने का वाक़िया पेश आया।

जिस के नतीजे में चीफ मिनिस्टर की गाड़ियों के क़ाफ़िला में शामिल रहने वाली दो गाड़ियों के अलावा जामरनसब शूदा गाड़ी को ज़बरदस्त नुक़्सान पहूँचा।

इन गाड़ियों के साथ टिहरी हुई चीफ सेक्रेटरी पी के मोहंती की कार मुकम्मल तबाह होगई। जब कि इन गाड़ियों के करीब टहरे हुए एक सेकोरेटी जवान मुरली कृष्णा भी इस गिरने वाले दरख़्त की ज़द में आने की वजह से वो भी ज़ख़मी होगए उन्हें फ़ौरी तिब्बी इमदाद बहम पहूँचाने के लिये दवाख़ाना मुंतक़िल करदिया गया।

दोपहर 12 बजे के वक़्त ये वाक़िया चीफ मिनिस्टर्स समता बलॉक के पास पेश आया और इस दरख़्त के अचानक गिर जाने की आवाज़ से सेक्रेटेरिएट मुलाज़मीन में कुछ देर के लिये हलचल मच गई और मुलाज़मीन में सख़्त तशवीश का इज़हार पाया गया।

बताया जाता हैके किसी तेज़ हुआ के बगैर ही अचानक दरख़्त के गिर जाने के बाइस चीफ मिनिस्टर के क़ाफ़िला में पाई जाने वाली गाड़ियों के साथ साथ एम्बुलेंस गाड़ी को भी नुक़्सान पहूँचा।

बताया जाता हैके चीफ़ मिनिस्टर का क़ाफ़िला गुज़रने के फ़ौरी बाद गिर पड़ा। दरख़्त एक तरफ़ मुकम्मिल झुक गया था और किसी भी वक़्त गिर जाने का इमकान पाया जा रहा था।

लेकिन मुताल्लिक़ा ओहदेदारों की मुबयना ग़फ़लत-ओ-लापरवाही के बाइस आज अचानक गिर पड़ा। इतेफ़ाक़ की बात हैके दरख़्त के गिरने की जगह हर रोज़ कई अफ़राद टहरे हुए पाए जाते हैं लेकिन इतेफ़ाक़ एसा हुआ कि आज दरख़्त गिरने के वक़्त कोई ज़्यादा तादाद में अफ़राद मौजूद नहीं थे। जिस के नतीजे में कोई जानी नुक़्सान नहीं हुआ।

दरख़्त के अचानक गिर जाने के साथ ही ड्यूटी पर मौजूद सेकोरेटी ओहदेदार-ओ-मुलाज़मीन ने दौड़ धूप शुरू करदी यहां तक कि डॉग स्क्वाड को तलब कर के दरख़्त के टूटे हुए मुक़ाम पर लेजा कर जांच शुरू करदी।