हमारे ख़िलाफ़ कार्रवाई पर मुल्क से माज़रत की जाय

बैंगलौर ३१ जनवरी ( पी टी आई ) साबिक़ सदर नशीन इसरो मिस्टर जी माधवन नायर ने उन के और उन के साथियों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने के ज़िम्मेदार अफ़राद के ख़िलाफ़ तादीबी कार्रवाई करने का मुतालिबा करते हुए वज़ीर आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह को एक मकतूब रवाना किया है और कहा कि उन्हें सरकारी ओहदों रखने से जो बाज़ रखा गया है इस हुक्म से दसतबरदारी इख़तेयार कर ली जाय ।

मिस्टर नायर ने डाक्टर मनमोहन सिंह के नाम एक मकतूब रवाना करते हुए इस सारे मुआमला की तहकीकात का भी मुतालिबा किया है जिस के नतीजा में उन के और उन के साथियों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की गई है । उन्हों ने कहा कि उन्हों ने वज़ीर आज़म से नुमाइंदगी की है और कहा है कि ना सिर्फ हुक्मनामा को कुलअदम क़रार दिया जाय बल्कि मुआमला की तहकीकात भी की जाय ।

उन्होंने कहा कि हुकूमत को उन की इज़्ज़त-ओ-वक़ार बहाल करनी चाहीए । उन्हों ने कहा कि वो किसी सरकारी मदद के ख़ाहिशमंद नहीं हैं बल्कि चाहते हैं कि इन की और उन के साथियों की इज़्ज़त-ओ-एहतिराम को बहाल किया जाय । नायर ने जब ये पूछा गया कि आया ये हुक्मनामा जारी करने वालों को माज़रत ख़्वाही करना चाहीए, कहा: बिलाशुबा। उन्हें ना सिर्फ मुझ से बल्कि सारे मुल्क से माज़रत ख़्वाही करना है।

किसी ने तो क़ानून को अपने हाथों में लिया है और उन्हें माज़रत ख़्वाही करनी होगी। नायर ने कहा कि पहले का हुक्मनामा हुकूमत की हिदायत पर जारी किया गया और मजाज़ अथार्टी ने कोई फ़ैसला किया है। अब, अगर हुकूमत इस ताल्लुक़ से संजीदा है तो उसे इस हुक्मनामा की मंसूख़ी की हिदायत देना होगा।

दफ़्तर वज़ीर-ए-आज़म के मुमलिकती वज़ीर वे ना रावना सामी के ब्यान पर कि हुकूमत उनके मौक़िफ़ की समाअत करने तैयार है, नायर ने बताया कि मुझे नहीं मालूम क्यों वो इस तरह ब्यानात देते हैं। जब कभी वो मौक़िफ़ जानना चाहें, हम अपने तास्सुरात पेश करेंगे। अब तक उन्हें से वाक़िफ़ होजाना चाहीए था।