हम्मास के साथ मुज़ाकरात मुम्किन: इसराईल

यरूशलम, 01 जनवरी: ( ए एफ़ पी ) सदर इसराईल शमाउन पेरिस (Shimon Peres) ने आज कहा है कि फ़लस्तीनी शिद्दत पसंद तंज़ीम हम्मास के साथ मुज़ाकरात ना करने की बुनियादी तौर पर कोई वजह नहीं है बशर्ते कि वो तशद्दुद का रास्ता तर्क करे और तामीरी लायेहा-ए-अमल इख़तियार करने का फ़ैसला करे ।

शमाउन पेरिस ने यरूशलम में साल नौ इस्तिक़बालीया के मौक़ा पर मुक़ामी ईसाई क़ाइदीन से बातचीत करते हुए कहा कि हम्मास के साथ मुज़ाकरात में कोई ग़लती नहीं है बशर्ते कि हमें असबाती रद्द-ए-अमल मिले। शमाउन पेरिस का ये तब्सिरा इसराईली फ़ौजी रेडीयो पर आज नशर किया गया ।

उन्होंने कहा कि हम्मास और ग़ाज़ा को ये फ़ैसला करना चाहीए कि आख़िर वो अमन चाहते हैं या जंग । रेडीयो की वेब साईट पर शमाउन पेरिस के हवाले से कहा गया है कि मुस्तक़बिल के रवाबित का इन्हिसार इस्लामी तंज़ीम हम्मास पर है जो ग़ाज़ा पट्टी पर कंट्रोल रखती है ।

उन्होंने कहा कि यहूदी ममलकत के ख़िलाफ़ तशद्दुद का रास्ता तर्क करने की सूरत में बात चीत की जा सकती है । हम्मास को ये भी फ़ैसला करना चाहीए कि वो इसराईल के साथ आख़िर किस तरह के रवाबित की ख़ाहां है । अगर वो तामीरी रास्ता इख़तियार करते हैं तो इसराईल को ख़ुशी होगी और वो कामयाबी हासिल कर सकेंगे ।