हिंदूस्तान का पाकिस्तान की मुंख़बा हुकूमत से रवाबित बरक़रार रखने का ऐलान

नई दिल्ली, ३० नवंबर (यू एन आई) हिंदूस्तान ने आज ये कहा कि वो पाकिस्तान की मुंख़बा हुकूमत से रवाबित बरक़रार रखेगा।वज़ीर-ए-ख़ारजा ऐस ऐम कृष्णा ने यहां अख़बार नवीसों से ये बात कही।

इन की तवज्जा पाकिस्तान के साबिक़ वज़ीर-ए-ख़ारजा शाह महमूद क़ुरैशी के इस ब्यान की जानिब मबज़ूल कराई गई थी कि इन के मलिक का ऐटमी प्रोग्राम सदर आसिफ़ अली ज़रदारी की हुकूमत के हाथों महफ़ूज़ नहीं है।

बहरहाल मिस्टर कृष्णा ने कहाकि वो मिस्टर क़ुरैशी के इस ब्यान पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करना नहीं चाहेंगे क्योंकि ये पाकिस्तान का दाख़िली मुआमला है।मिस्टर क़ुरैशी नी, जिन्हों ने हाल ही में हुक्मराँ पाकिस्तान पीपल्ज़ पार्टी छोड़ दी है, साबिक़ क्रिकेट खिलाड़ी वसयासतदां इमरान ख़ान की तहिरीक-ए-इंसाफ़ पार्टी में शमूलीयत इख़तियार करते हुए इतवार को सिंध के घोटकी मैं मज़कूरा बाला ब्यान दिया था।

ईस्लामाबाद से मौसूला इत्तिलाआत के मुताबिक़ पाकिस्तान के दफ़्तार-ए-ख़ारजा की तर्जुमान तहमीना जनजूआ ने मिस्टर क़ुरैशी के ब्यान पर तबसरा करते हुए कहा कि मज़बूत इदारा जाती मेकानिज़म के ज़रीया ऐटमी असलाह की हिफ़ाज़त होरही है और पाकिस्तान के ऐटमी प्रोग्राम के सिलसिले में कोई मुसालहत नहीं की जाएगी