हुकूमत पर वक़्फ़ जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ में नाकामी का इल्ज़ाम

सदर हैदराबाद तेलगू देशम पार्टी अकलियती सेल मिस्टर शहबाज़ अहमद ख़ां ने आंधरा प्रदेश में वक़्फ़ जायदादों के कम्पयूटराइजेशन का काम शुरू ना करने की सख़्त मुज़म्मत करते हुए कहा कि कांग्रेस हुकूमत वक़्फ़ जायदादों के तहफ़्फ़ुज़-ओ-निगहदाशत को नज़र अंदाज कर रही है ।

मिस्टर शहबाज़ अहमद ख़ां ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत ने सारे मुलक के तमाम रियासतों में वक़्फ़ जायदादों को कंप्यूटर डेजटेलाइज़ेशन करने के काम का आग़ाज़ किया है और इस के मसारिफ़ भी मर्कज़ी हुकूमत बर्दाश्त कर रही है ।

एसा लगता है कांग्रेस हुकूमत वक़्फ़ जायदादों पर नज़रें जमाई हुई है । इस लिये इस के कंप्यूटर डेजटेलाइज़ेशन के काम में मर्कज़ी हुकूमत के प्रोग्राम से किसी किस्म का तआवुन(मदद) नहीं कर रही है ।

रियासती वज़ीर अकलिती बहबूद ने वक़्फ़ जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ को अपनी ज़िम्मेदारी मानने के लिये तय्यार नहीं है । उन की ग़फ़लत , लापरवाही से क़बज़े होने के ख़तरात बढ़ गए हैं ।

हुकूमत अपनी बेहिसी ख़तम करें सिर्फ वाअदा से अक़ल्लीयतों का दिल बहलाने के बजाय अमली इक़दामात का सबूत फ़राहम करें । बसूरत दीगर रियासत के अक़लीयतें बिलख़सूस मुस्लमान कांग्रेस को हरगिज़ माफ़ नहीं करेंगे।