हैदराबाद और रंगा रेड्डी में पाइप लाइन के ज़रीया पकवान गैस की सरबराही

हैदराबाद ३० नवंबर (एन ऐस ऐस सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा है कि 1,098 मंडलों के इलावा रियासत के 120 टाउन और शहरों में भी इस्त्री शक्ति इमारतें तामीर की जाएंगी। चीफ़ मिनिस्टर आज यहां मज़ाफ़ाती हलक़ा असैंबली सिरी लिंगम पल्ली के इलाक़ा हैदर नगर में रचा बंडा प्रोग्राम से ख़िताब कर रहे थॆ।

उन्होंने कहाकि उन की हुकूमत हैदराबाद को दुनिया के ख़ूबसूरत और बेहतरीन शहरों में से एक शहर की हैसियत से तबदील करने के लिए तमाम ज़रूरी इक़दामात कर रही है। उन्हों ने ऐलान किया कि ना सिर्फ शहर हैदराबाद बल्कि ज़िला रंगा रेड्डी में भी पाइपलाइन के ज़रीया पकवान गैस सरबराह की जाएगी। चीफ़ मिनिस्टर ने मज़ीद कहाकि रियास्ती हुकूमत ने शहर हैदराबाद में पीने के पानी की ज़रूरीयात से निमटने केलिए दरयाए गोदावरी से पानी के हुसूल की ग़रज़ से 3,800 करोड़ रुपय का एक मंसूबा तैय्यार किया है। इस तरह शहर को दरयाए कृष्णा से पानी सरबराह करने की स्कीम का तीसरा मरहला जंगी ख़ुतूत पर जारी है।

मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने कहाकि उन की हुकूमत ने शहर के तमाम सल्लम इलाक़ों में बुनियादी इनफ़रास्ट्रक्चर की सहूलतें फ़राहम कररही है। केशव नगर में 50 करोड़ रुपय के मसारिफ़ से ऐसा ही एक प्रोग्राम शुरू किया गया है। उन्होंने हलक़ा असैंबली सिरी लिंगम पली में मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती असकीमात के लिए 93 करोड़ रुपय की मंज़ूरी का ऐलान किया।

मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने अपनी हुकूमत की जानिब से चलाई जाने वाली मुख़्तलिफ़ फ़लाही-ओ-तरक़्क़ीयाती इसकीमात का तज़किरा करते हुए कहाकि यक्म जनवरी से 1.11 करोड़ ख़वातीन को बुला सोदी क़र्ज़ फ़राहम होंगी। उन्हों ने कहाकि अगर ख़वातीन 5 लाख रुपय तक काबुल वापसी क़र्ज़ हासिल करती हैं और अक़सात पाबंदी से अदा करती हैं तो इस की शरह सूद हुकूमत बर्दाश्त करेगी। उन्हों ने कहाकि सारे मुल्क में ख़वातीन के ख़ुद इमदादी ग्रुपों को 22 हज़ार करोड़ रुपय दिए गए हैं जिन में सिर्फ आंधरा प्रदेश की ख़वातीन के ग्रुपों को 10 हज़ार करोड़ रुपय दिए गए हैं।

उन्होंने कहा कि ख़वातीन के ख़ुद इमदादी ग्रुपों की कारकर्दगी के एतबार से आंधरा प्रदेश सारे मुल्क में एक मिसाली रियासत की हैसियत रखता है। उन्हों ने कहाकि 27 लाख तलबा-ए-ओ- तालिबात की तालीमी फ़ीस की बाज़ अदायगी के लिए रियास्ती हुकूमत की जानिब से 3,500 करोड़ रुपय के स्कालरशिपस जारी किए गए हैं।

इलावा अज़ीं पुराने बक़ायाजात को बेबाक़ करने केलिए दीगर 5 हज़ार करोड़ रुपय हुकूमत की जानिब से जारी किए गयॆ। मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने अपने इस अज़म का इआदा किया कि इन की हुकूमत रियासत के नौजवानों को रोज़गार की फ़राहमी की पाबंद है और ऐलान किया कि आइन्दा 3 साल के दौरान 15 लाख नौजवानों को राजीव यूह करना लो स्कीम के तहत मुलाज़मतें फ़राहम की जाएंगी।

मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने ऐलान किया कि डसमबर के अवाख़िर में वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के हाथों तक़रीबन एक लाख नौजवानों को अहकाम तक़र्रुर हवाले किए जाएंगी। इलावा अज़ीं 1.17 लाख सरकारी जायदादों पर भर्तियां की जाएंगी। इस मक़सद के लिए अवाख़िर डसमबर तक आलामीया जारी किया जाएगा। चीफ़ मिनिस्टर ने कहाकि 2 नवंबर से रियासत भर में रचा बंडा प्रोग्राम मुनाक़िद किया जा रहा ही। इस दौरान 30 लाख राशन कार्ड्स, 8 लाख वज़ाइफ़ और 12.3 लाख घर मंज़ूर किए गई। स्कूलों में पीने के पानी की सरबराही और आंगन वाड़ी मराकज़ में बैत उल-ख़लाओं की सहूलत फ़राहम की गई।

उन्होंने ब्यान किया कि रचा बंडा प्रोग्राम इस लिए शुरू किया गया है कि हुकूमत की जानिब से ज़रूरतमंद अवाम को बराह-ए-रास्त फ़वाइद पहुंचाए जा सकें। मुक़ामी रुकन असैंबली भिक्षा पति यादव ने इस प्रोग्राम की सदारत की जिस में वज़ीर-ए-दाख़िला मिसिज़ पी सबीता इंदिरा रेड्डी, ज़िला इंचार्ज वज़ीर ऐम सिरीधर बाबू, रुकन पार्लीमैंट सर्वे सत्य ना रावना, रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल रंगा रेड्डी, अरकान असैंबली सिरी सेलम गौड़, सुधीर रेड्डी, राजी रेड्डी, लकशमा रेड्डी और जी ऐच एमसी मेयर बंडा का रतीका चंद्रा रेड्डी ने भी शिरकत की।