ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ और तरक़्क़ी पर हुकूमत की ख़ुसूसी तवज्जा

जदीद कलक्ट्रेट ऑडीटोरियम रंगारेड्डी में इंदिरा क्रांति स्कीम के तहत ख़वातीन ग्रुपस के ज़ेरे एहतेमाम ज़िला सतह कि मीटिंग सुनीता लकशमा रेड्डी रियासती वज़ीर बहबूद ख़वातीन-ओ-इतफ़ाल की ज़ेरे सदारत मुनाक़िद हुवी।

जिस में डॉक्टर शरथ ज़िला जवाइंट कल‌क्टर , एडीशनल जवाइंट कलक्टर मूर्ती डी आर ओ प्रकाश कुमार और प्रोजेक्ट डायरेक्टर डी आर डी ए राजेश्वर रेड्डी ने शिरकत की।

इस मौके पर मारपो ग्रुप की ख़वातीन ने 20 नकाती प्रोग्राम को मीटिंग में पेश किया और कहा कि मारपोर ( तबदीली ) प्रोग्राम के तहत देही इलाक़ों में ख़वातीन की सेहत-ओ-तालीम , रोज़गार के अलावा ख़वातीन को ख़ुद मुकतफ़ी बनाने के लिए देही सतह पर सुई की जा रही है। वज़ीर बहबूद ख़वातीन-ओ-इतफ़ाल सुनीता लकशमा रेड्डी ने कहा कि देही सतह पर ख़वातीन की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए हुकूमत की तरफ से कई तरक़्क़ियाती काम अंजाम दिए जा रहे हैं।

ख़वातीन को तालीम के साथ साथ मुख़्तलिफ़ शोबाजात में तरबियत देते हुए उन्हें रोज़गार से मरबूत किया जा रहा है। ख़वातीन की सेहत पर ख़ुसूसी तवज्जा देते हुए ज़च्चा और बच्चा के तहफ़्फ़ुज़ को ज़रूरी क़रार देते हुए कहा कि अक्सर हामिला ख़वातीन सेहत मंद ग़ज़िया की अदम फ़राहमी की वजह से ज़चगी के दौरान फ़ौत होजाने के वाक़ियात पेश आरहे हैं।

56 फ़ीसद ख़वातीन में ख़ून की कमी बताई गई चुनांचे देही सतह पर हामिला ख़वातीन की सेहत पर ख़ुसूसी तवज्जा देने के लिए आंग्ंवाड़ी और हेलत सेंटरस के अमले को हिदायत दी गई है।

अक्सर ज़चगी के बाद नोमोलूद बच्चों के फ़ौत हौजने की शिकायतें वसूल हो रही हैं। नोमोलूद बच्चों का वज़न कम अज़ कम ढाई किलो होना चाहीए। अगर वज़न में कमी होतो बच्चे को सरकारी दवाख़ाना के एक ख़ुसूसी सेंटर में शरीक करवाते हुए बच्चे की सेहतयाबी और इस के वज़न में इज़ाफे के बाद बच्चे को घर ले जाया जा सकता है।

इस मौके पर शोभा , विद्या लक्ष्मी के अलावा दुसरे ओहदेदार और ख़वातीन कसीर तादाद में मौजूद थे ।