कल्याण लक्ष्मी और शादी मुबारक स्कीमात पर अमल की यक़ीन देहानी

कल्याण लक्ष्मी और शादी मुबारक स्कीमात पर अमल की यक़ीन देहानी
वज़ीर फ़ाइनेन्स ई राजिंदर ने कहा कि रियासत में कल्याण लक्ष्मी और शादी मुबारक स्कीमात पर संजीदगी के साथ अमल किया जाएगा और एस सी, इस टी और अकलीयत से ताल्लुक़ रखने वाली गरीब लड़कियों की शादी के मौक़ा पर फी कस 51,000 हज़ार रुपये की इमदाद जारी की ज

वज़ीर फ़ाइनेन्स ई राजिंदर ने कहा कि रियासत में कल्याण लक्ष्मी और शादी मुबारक स्कीमात पर संजीदगी के साथ अमल किया जाएगा और एस सी, इस टी और अकलीयत से ताल्लुक़ रखने वाली गरीब लड़कियों की शादी के मौक़ा पर फी कस 51,000 हज़ार रुपये की इमदाद जारी की जाएगी।

वक्फ़ा सवालात के दौरान श्रीमती रेखा और सुनीता के सवाल पर वज़ीर फ़ाइनेन्स ने कहा कि हुकूमत ने गरीब ख़ानदानों की लड़कियों की शादी को आसान बनाने के लिए इन स्कीमात का आग़ाज़ किया है।

उन्हों ने कहा कि इसे वक़्त जबकि लड़की की पैदाइश को वालिदैन बोझ तसव्वुर कर रहे हैं, टी आर एस हुकूमत ने शादी में आसानी पैदा करने के लिए ये मुनफ़रद स्कीम शुरू की है। राजिंदर ने कहा कि टी आर एस ने इंतिख़ाबी मंशूर में इन स्कीमात का कोई वाअदा नहीं किया था। ताहम गरीब ख़ानदानों में शादी के मसअले पर मआशी मुश्किलात को देखते हुए ये स्कीम शुरू की गई।

उन्हों ने कहा कि इन स्कीमात के बारे में अवाम में शऊर बेदारी की ज़रूरत है। 2 अक्तूबर से इन स्कीमात पर अमल आवरी का आग़ाज़ हो चुका है। उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो स्कीम से इस्तिफ़ादा के लिए आगे आएं। वज़ीर फ़ाइनेन्स ने अपोज़ीशन जमातों के इस इस्तिदलाल को मुस्तरद कर दिया कि इन स्कीमात की शराइत गरीब ख़ानदानों के लिए नाक़ाबिले तकमील हैं।

उन्हों ने वज़ाहत की कि स्कीम से इस्तिफ़ादा के लिए लड़की को 18 साल से ज़ाइद उम्र का होना अहम शर्त है। इस के इलावा वालिदैन की आमदनी और कास्ट सर्टीफिकेट का इदख़ाल काफ़ी होगा। उन्हों ने कहा कि हुकूमत बहबूदी से मुताल्लिक़ स्कीमात पर अमल आवरी को अहम तरजीह दे रही है।

कांग्रेस और तेलुगु देशम अरकान ने साबिक़ा बंगारू तली स्कीम पर अमल आवरी के बारे में इस्तिफ़सार किया। मुख़्तलिफ़ जमातों के अरकान ने स्कीम की सताइश की। ताहम इस पर अमल आवरी में शफ़्फ़ाफ़ियत का मुतालिबा किया।

Top Stories