अक़लियती स्कीमों से इस्तेफ़ादा की सहूलत

तेलंगाना हुकूमत ने मुख़्तलिफ़ फ़लाही स्कीमात में अक़लियतों को मुनासिब हिस्सादारी और स्कीमात के फ़वाइद पहुंचाने के लिए अहम फ़ैसला किया है। 7 मुख़्तलिफ़ फ़लाही स्कीमात के लिए अक़लियती उम्मीदवारों की अहलीयत से मुताल्लिक़ आमदनी की हद में इज़ाफे का फ़ैसला किया गया। स्पेशल सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील ने इस सिलसिले में जी ओ आर टी 64 जारी किया।

बैंकों से मरबूत क़र्ज़ पर सबसिडी की इजराई शादी मुबारक स्कीम क्रिस्चियन कारपोरेशन की स्किल डेवलपमेंट ट्रेनिंग स्कीम अक़लियती फैइनेंस कारपोरेशन की स्किल डेवलपमेंट ट्रेनिंग स्कीम फ़ीस बाज़ अदायगी स्कालरशिप और सिविल सर्विस की कोचिंग जैसी अहम स्कीमों से इस्तेफ़ादा के लिए आमदनी की हद में इज़ाफ़ा किया गया है।

सय्यद उम्र जलील ने बताया कि हुकूमत ने अक़लियतों की फ़लाह-ओ-बहबूद को पेशे नज़र रखते हुए तमाम अहम स्कीमात के लिए आमदनी की हद में इज़ाफे का फ़ैसला किया है।

स्पेशल सेक्रेटरी और डायरेक्टर अक़लियती बहबूद ने आमदनी की हद में इज़ाफे के सिलसिले में हुकूमत से नुमाइंदगी की थी। चीफ़ मिनिस्टर जो अक़लियती बहबूद वज़ारत के ज़िम्मेदार हैं उन्होंने इस तजवीज़ से इत्तेफ़ाक़ करलिया इस के बाद बाक़ायदा अहकामात जारी करदिए गए।