अक़लियतों और बी सी तबकों के लिए सब प्लान हुकूमत के ज़ेरे ग़ौर

संगारेड्डी 30 अप्रैल: चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज फिर एलान किया कि उन की हुकूमत अक़लियतों और बी सी तबकों के लिए भी सब प्लान पर ग़ौर कर रही है।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस ने जिस तरह एस सी एस टी सब प्लान बनाया है इसी तरह बी सी तबक़ात और अक़लीयतों के लिए भी सब प्लान तौयार करने का जायज़ा लिया जा रहा है।

चीफ मिनिस्टर आज सांग रेड्डी में अम्मा हसतम और इंदिरा कल्लालु सकिमात के तहत दौरा करने के बाद एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब कर रहे थे।

उन्होंने दो नई सकीमात बंगारू तली और पचातुरनम के आग़ाज़ का एलान किया जिस पर एकुम मई से अमल आवरी की जाएगी । बंगारू तली स्कीम के तहत लड़की पैदा होने पर माँ को 2500 रुपये हुकूमत की तरफ से दिए जाऐंगे।

इस के अलावा अलहदा तौर पर स्कालरशिप भी हासिल की जा सकती है। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि अक्सर अफ़राद लड़कीयों की पैदाइश पर अफ़सोस करते हैं जो मायूसकुन है लड़की पैदा होने से पहले ही उसे मार दिया जाता है जिस की वजह से लड़कों के मुक़ाबले लड़कीयों की तादाद में कमी वाक़्ये होरही है।

हुकूमत की तरफ से बंगारूतली स्कीम को आमल में लाया जा रहा है। दूसरी स्कीम पचातोरनम के तहत एक लाख ख़ानदानों को शजरकारी प्रोग्राम के तहत दरख़्तों का 5 साल तक हिफाज़त करने पर 3 हज़ार रुपये दिए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि हुकूमत अवाम के तमाम तबक़ात को समाजी सयासी और तालीमी मैदान में मौजूदा मसाइल को हल करने पाबंद अह्द है जिस की मिसाल एससी एसटी सब प्लान है।

इसी तरह‌ बी सी और अक़लीयतों के लिए क़ानून बनाने हुकूमत संजीदगी से ग़ौर कररही है।

उन्होंने कहा कि साबिक़ हुकूमतों ने ज़ेली मंसूबों (उप योजना) के तहत कोई ठोस काम नहीं किया। आँजहानी वज़ीर-ए-आज़म इंदिरा गांधी ने एस टी तबक़ा की बहबूद के लिए ज़ेली मंसूबों(उप योजना) के तहत रक़म सिर्फ़ की इस तरह 1979 – 1980 के दौरान एससी तबक़ा के लिए ज़ेली मंसूबे(उप योजना) के तहत फंडस जाम‌ किए गए थे।

यू पी ए चैरमैन सोनीया गांधी ने ज़ेली मंसूबों को अमल में लाने कि हिदायत दी। इंदिराम्मा कल्लालोका आग़ाज़ एससी और एसटी सब प्लान से मुताल्लिक़ शऊर बेदार करने किया गया जिस का आज सांग रेड्डी में इख़तेताम अमल में आरहा है।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि अवाम की मदद के लिए अम्मा हसतम स्कीम शुरू की गई। उन्होंने दावा किया कि हुकूमत की सकिमात से अवाम मुतमइन और ख़ुश हैं।

हुकूमत ने दो बरसों में एक लाख 23 हज़ार नौजवानों को रोज़गार फ़राहम किया है।

अक़लीयतों के लिए 1027 करोड़ बजट लागु किया गया ।35 करोड़ स्कालरशिपस-ओ-फ़ीस री यमबरसमनट अक़लीयती तलबा-ओ-तालिबात के लिए जारी किए गए जबके तेलुगू देशम दौर में अक़लीयती बहबूद का बजट 30 करोड़ था जिस को कांग्रेस ने बढ़ाकर 1027 करोड़ रुपये कर दिया है।

चन्द्रबाबू नायडू पदयात्रा करके समझ रहे हैं कि वो इक़तिदार में आयेंगे लेकिन वो अवाम को गुमराह कररहे हैं। बी सी तबक़ा की तरक़्क़ी के लिए नायडू ने ठोस इक़दामात नहीं किए जबके कांग्रेस अपने दौर में बी सी तबक़ा की तरक़्क़ी के लिए इक़दामात किए हैं।

उन्होंने कहा कि किसानों को बिन सूदी क़र्ज़ एक लाख रुपये तक जारी करने 58 हज़ार करोड़ रुपये फिक्स किए गए हैं। ख़वातीन ग्रुपस को 16,500 करोड़ रुपये जारी किए जा चुके हैं। बयारम में स्टील प्लांट मसले पर उन्होंने कहा कि के सी आर अपने मुफ़ादे के लिए गुमराह कुन बयानात दे रहे हैं जबके अवाम बाशऊर हैं कौन तेलंगाना की तरक़्क़ी के लिए काम कररहा है और कौन तहरीक तेलंगाना के नाम पर तिजारत कररहा है वो जानते हैं।

चीफ़ मिनिस्टर ने ज़िला मेदक में पीने के पानी की क़िल्लत दूर करने नान सी आर एफ़ फ़ंड के तहत 5 करोड़ रुपये का एलान किया और छोटी आबपाशी के तहत आइन्दा दो बरसों में एक हज़ार करोड़ रुपये जारी करने का याकिन दिलाय मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन एमएल सी ने चीफ़ को याददाश्त पेश करके सिद्दीपेट के तीन मंडल और सिद्दीपेट टाउन में सी सी रोड की तामीर के लिए 5 करोड़ रुपये मंज़ूर करने की दरख़ास्त की जिस पर चीफ़ मिनिस्टर ने ग़ौर करने का याकिन दिलाय‌।