अक़लीयती बहबूद की बजट इजराई में सुस्त रवी

तेलंगाना में हुकूमत ने अक़लीयती बहबूद के लिए 1030 करोड़ रुपये का बजट मुख़तस किया है लेकिन बजट की इजराई की रफ़्तार को देखते हुए मुकम्मल बजट का ख़र्च भी मुम्किन नज़र नहीं आती। अब जबकि जारीया मालीयाती साल के इख़तेताम के लिए सिर्फ़ तीन माह बाक़ी रह गए हैं लिहाज़ा मुकम्मल बजट की इजराई की तवक़्क़ो नहीं की जा सकती।

ख़ुद अक़लीयती बहबूद के ओहदेदारों का मानना है कि बजट की इजराई की इस रफ़्तार को देखते हुए मुकम्मल बजट के ख़र्च की उम्मीद नहीं की जा सकती। हुकूमत ने मालीयाती साल के पहले तीमाही में अक़लीयती बहबूद के लिए 421 करोड़ 63 लाख रुपये जारी किए थे, जिस में से ताहाल 176 करोड़ 15 लाख रुपये मुख़्तलिफ़ स्कीमात पर ख़र्च किए गए।

245 करोड़ 47 लाख रुपये ख़र्च करना अभी बाक़ी है। हुकूमत ने 421 करोड़ रुपये का बजट 14 इदारों के लिए जारी किया था, जिस में शादी मुबारक स्कीम भी शामिल है। साबिक़ में इजतिमाई शादियों के तहत स्कीम थी जिस के लिए पहले तीमाही में 65 लाख 14 हज़ार रुपये जारी किए गए।

हुकूमत ने सितंबर में 124 करोड़ 50 लाख रुपये जारी किए जबकि अक्तूबर और नवंबर में 248 करोड़ 99 लाख रुपये इस तरह जारीया साल 5 माह के दौरान 795 करोड़ 12 लाख रुपये जारी किए गए। ताहम इस मजमूई रक़म में कितनी रक़म ख़र्च की गई इस के आदादो शुमार ख़ुद महकमा अक़लीयती बहबूद के पास दस्तयाब नहीं हैं।

अक़लीयती बहबूद का क़लमदान चीफ मिनिस्टर ने अपने पास रखा है जिस के बाइस ओहदेदार उन से बाआसानी रुजू नहीं हो सकते। चीफ मिनिस्टर ने अक़लीयती बहबूद की मजमूई कारकर्दगी पर आला सतही इजलास तलब करने का एलान किया था लेकिन अभी तक इजलास तलब नहीं किया गया।