अन्ना हज़ारे का इंतिबाह, सोनीया गांधी और मनमोहन सिंह सरगर्म

नई दिल्ली, ३० नवंबर (पी टी आई) अन्ना हज़ारे की जानिब से एक और भूक हड़ताल के इंतिबाह के दूसरे दिन वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और सदर कांग्रेस सोनीया गांधी ने कहा कि हुकूमत एक ताक़तवर लोक पाल के इलावा दीगर ऐसे क़वानीन के लिए पाबंद अह्द है जिन के ज़रीया कुरप्शन का ख़ातमा किया जा सके ।

यूथ कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए सोनीया गांधी ने कहा कि कुरप्शन समाज के तमाम तबक़ात को दीमक की तरह खा रहा है और लोक पाल बल के ज़रीया हम इस पर क़ाबू पा सकते हैं । हुकूमत इस ज़िमन में मुख़्तलिफ़ तरीक़ों से अपना काम कर रही है ।

सोनीया गांधी ने बैरून-ए-मुल्क सर्जरी के बाद आज पहली मर्तबा जल्सा-ए-आम से ख़िताब किया । उन्हों ने तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि अपोज़ीशन जमातें हुकूमत के इक़दामात में तआवुन करेंगी ।

इस दौरान अना हज़ारे ने /27 दिसम्बर से दिल्ली में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल शुरू करने का इंतिबाह दिया और कहा कि पारलीमानी सटैन्डिंग् कमेटी की मुसव्वदा रिपोर्ट मुल्क् के अवाम के साथ दग़ा बाज़ी के मुतरादिफ़ है ।

अन्ना हज़ारे ने कहा कि वो इस अहम मसला पर अवाम को बेवक़ूफ़ बनाने का हुकूमत को कोई मौक़ा नहीं देंगे । उन्हों ने /11 दिसम्बर को जंतर मन्तर पर एक रोज़ा हड़ताल का भी ऐलान किया ।

उन्होंने ये जानना चाहा कि वज़ीर-ए-आज़म ख़ुद को लोक पाल के दायरा कार में शामिल करने से ख़ौफ़ज़दा क्यों हैं ?वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने कहा कि हक़ इत्तिलाआत क़ानून हुकूमत के कामों में शफ़्फ़ाफ़ियत लाने में मददगार साबित हो रहा है ।

उन्होंने कहा कि बहुत जल्द हक़ तग़ज़िया क़ानून भी नाफ़िज़ हो जाएगा ताकि हमारे मलिक का कोई भी शहरी भूका ना रहे ।