अमन कौंसल के रुकन का तालिबान के हाथों अग़वा

काबुल 31 जनवरी (ए एफ़ पी) अफ़्ग़ानिस्तान में पुलिस ने एक कार्रवाई के दौरान एक अफ़्ग़ान फ़ौजी को धमाका ख़ेज़ माद्दा समेत गिरफ़्तार कर लिया। ग़ैरमुल्की ख़बर रसां इदारे के मुताबिक़ ये कार्रवाई मग़रिबी सूबा हिरात में की गई।पुलिस हेडक्वार्टर की जानिब से जारी ब्यान में बताया गया है कि फ़ौजी को पुलिस हेडक्वार्टर इन्सिदाद-ए-मनश्शियात सैक्शन के क़रीब से इस वक़्त गिरफ़्तार किया गया जब वो बड़ी तादाद में धमाका ख़ेज़ माद्दा लेकर जा रहा था जिस का मक़सद सूबे में अफ़्ग़ान फ़ौज पर हमले करना था।

दूसरी जानिब तालिबान ने अफ़्ग़ान अमन कौंसल के एक रुकन का अग़वा कर लिया है। ज़राए इबलाग़ के मुताबिक़ सैफ-उल्लाह सैफी को सदर हामिद करज़ई की जानिब से तालिबान के साथ बातचीत के लिए ज़िम्मेदारीयां सौंपी गई थीं ताकि वो तालिबान को क़ाइल कर सकें कि वो अमन कौंसल का हिस्सा नहीं हैं।

सैफ-उल्लाह सैफी को गुज़श्ता रोज़ काबुल से नूरिस्तान आने के बाद अग़वा किया गया। 70 रुकनी अमन कौंसल के एक और रुकन शहज़ादा शायद ने तसदीक़ करते हुए कहा कि अग़वा शूदा रुकन जूंही अपनी गाड़ी से उतरा तालिबान ने उन्हें अग़वा कर के नामालूम मुक़ाम पर मुंतक़िल कर दिया।