अमरीका में बंदूक़ तशद्दुद पर क़ाबू पाने ओबामा का अज़म

वाशिंगटन ।31 दिसमबर: सदर अमरीका बराक‌ ओबामा ने बंदूक़ तशद्दुद पर क़ाबू पाने के लिए आइन्दा साल एक जामि क़ानून लाने की पुरज़ोर हिमायत की ।

पिछ्ले दिनों न्यू टाउन में हुए स्कूल के अंदर फायरिंग के वाक़िया और 20 मासूम तलबा की हलाकत को अपनी सदारत के बदतरीन अय्याम में से एक वाक़िया क़रार देते हुए सदर ओबामा ने कहा कि वो अमरीका को बंदूक़ कल्चर से पाक बनाने का अज़म रखते हैं ।

उन्हों ने अमरीकी अवाम के इस एजंडे की पुरज़ोर हिमायत की के बंदूक़ तशद्दुद को अब ख़त्म करना चाहिये । वो चाहते हैं कि 2013 में अमरीका के अंदर असलाह पर कंट्रोल के इक़दामात को मंज़ूरी दी जाये ।

एन बी सी टेलीविज़न चैनल पर मीट दी प्रेस प्रोग्राम से ख़िताब करते हुए ओबामा ने कहा कि वो क़ौमी राइफ़ल एसोसी एशन की इस तजवीज़ से मुत्तफ़िक़ नहीं हैं कि स्कूलों के बाहर मुसल्लह सेक्यूरिटी गार्ड्स को तैनात किया जाना चाहिये ।

अमरीका में असलाह की हामी लॉबी ने जारी माह के आग़ाज़ में कनेक्टीकट के एक स्कूल में फायरिंग के वाक़िये के बाद कहा था कि स्कूलों पर सेक्यूरिटी गार्ड्स तैनात किए जाएं ।

बारक ओबामा ने कहा कि सिर्फ़ वो ही नहीं बल्के अमरीकी अवाम की अक्सरीयत इस तजवीज़ से इत्तिफ़ाक़ नहीं करती । अमरीका के नायब सदर जोय बीडन ने कहा कि आइन्दा माह तक असलाह के ख़िलाफ़ ठोस तजावीज़ पेश की जाएंगी ।

ओबामा ने अमरीकी मईशत को मुस्तहकम बनाने के लिए इमीग्रेशन में इस्लाहात लाने पर ज़ोर दिया । /21 जनवरी को अपनी दूसरी मीयाद के लिए हलफ़ लेने वाले ओबामा ने मआशी और तवानाई आज़ाद कारी निज़ाम को मुस्तहकम बनाने का अह्द किया ।

6 नवंबर को हुए सदारती चुनाव में ओबामा ने अपने रिपब्लिकन हरीफ़ मिट रोमनी को शिकस्त दी थी । ओबामा ने तवक़्क़ो ज़ाहिर की के इन का मुल्क ख़सारा से निमटने में कामयाब होगा ।

संडे टॉक शो को दिए गए ख़ुसूसी सदारती इंटरव्यू में ओबामा ने अपने दूसरे मीयाद की तर्जीहात को पेश किया और कहा कि में अपनी शिकस्ता इमीग्रेशन पालिसी को बेहतर बनाना चाहता हूँ ।

ओबामा ने कहा कि हमें अपने अवाम के लिए बेहतर से बेहतर सड़कें, पलीं और स्कूल बनाने हैं। मुल्क के तवील ख़सारे को कम करने के लिए मूसिर इक़दामात करने हैं।

एकुम जनवरी से मुझे फ़ौरी मोरचा सँभालना है ताके में अपने मुल्क की मआशी पालिसी को मज़बूत और मुस्तहकम बना सकूं।