अमरीका में रमज़ान उल-मुबारक आज पहला रोज़ा

अमरीका में इतवार 29 जून को पहला रोज़ा 01 रमज़ान क़रार पाई। शिकागो रुयते हिलाल कमेटी की एक मीटिंग मौलाना अबदुल्लाह सलीम की निगरानी में आज आई सी सी में मुनाक़िद हुवी।

जिस में मौलाना मुफ़्ती शाह नवाल अलरहमन सदर शरईह बोर्ड शिकागो , मौलाना ग़ुलाम समदानी , मौलाना अबदुलअज़ीज़ नायब सदर शरईह बोर्ड शिकागो , मुफ़्ती अबदुलसत्तार , मौलाना अबदुलहलीम , मुफ़्ती मुहम्मद हमज़ा , मौलाना इलयास क़ासिमी , अमजद उल्लाह ख़ां सदर मस्जिद हमीदिया और अमजद हाश्मी सेक्रेटरी रुयते हिलाल कमेटी ने शिरकत की।

नॉर्थ अमरीका के दुसरे सूबों और कैन्डा के उल्मा से रब्त पैदा करने के बाद तए पाया कि पहला रोज़ा 01 रमज़ान इतवार 29 जून को होगा। माहे सियाम के इस मुबारक में मसाजिद , इस्लामी मराकिज़ और मदरसों में नमाज़ तरावीह का एहतेमाम-ओ-इंतेज़ाम किया गया जहां रोज़ाना सवा पारा ता पाँच पारा नमाज़ तरावीह में क़ुरआन-ए-करीम की तिलावत होगी।

जिन में हैदराबादी हुफ़्फ़ाज़ की अक्सरीयत है। शिकागो और इस के मुज़ाफ़ात में तक़रीबन 17 घंटों का रोज़ा होगा। कई मसाजिद-ओ-मराकज़ में इफ़तार के साथ ताम का भी इंतेज़ाम किया गया। मुक़ामी अख़बारात और टेलीविज़न पर रमज़ान क्रीम से मुताल्लिक़ वाज़िह और नुमायां ख़बरें नशर की गईं।