अमेरीकी ड्रोन हमले पर नवाज़ शरीफ़ का शदीद तशवीश का इज़हार

लाहौर, 1 जून: ( पी टी आई ) पाकिस्तान में मुंतखिब वज़ीर ए आज़म नवाज़ शरीफ़ ने आज अमेरीकी ड्रोन हमले पर शदीद तशवीश का इज़हार किया है जिस में तहरीक तालिबान पाकिस्तान के नायब सरबराह वली रहमान हलाक हो गए थे । उन्होंने इन हमलों को मुल्क की सलामीयत की ख़िलाफ़वर्ज़ी क़रार दिया है ।

नवाज़ शरीफ़ इम्कान है कि 5 जून को वज़ारत अज़मी का हलफ़ लेंगे । उन्होंने शुमाली वज़ीरिस्तान ( Waziristan) में चहारशंबा को किए गए हमले पर शदीद तशवीश और मायूसी का इज़हार किया है । इस हमले में तहरीक तालिबान पाकिस्तान के नायब सदर वली रहमान हलाक हो गए थे । नवाज़ शरीफ़ का पाकिस्तान मुस्लिम लीग की जानिब से जारी करदा एक बयान में ये कहते हुए हवाला दिया गया कि ड्रोन हमला ना सिर्फ़ पाकिस्तान की इलाक़ाई सलामीयत की ख़िलाफ़वर्ज़ी थी बल्कि एक ऐसी कार्रवाई भी है जिसे बैनुल-अक़वामी क़ानून और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा चार्टर के ज़रीया गैरकानूनी क़रार दिया गया है ।

कहा गया है कि नवाज़ शरीफ़ के एक साथी ने उनके एहसासात से अमेरीकी नाज़िम उमूर रिचर्ड होग लैंड को वाक़िफ़ करवा दिया है । कहा गया है कि नवाज़ शरीफ़ के एक साथी ने होग लैंड से बात चीत के दौरान वाज़िह किया कि ये हमला सदर बारक ओबामा की एक अहम तक़रीर के बाद किया गया है और ये इंतिहाई क़ाबिल-ए-अफ़सोस है ।

कहा गया है कि सदर ओबामा ने अपनी तक़रीर में एक नई पॉलीसी शुरू करने का ऐलान किया था और कहा था कि इस पॉलीसी में इस बात को यक़ीनी बनाया जाएगा कि इस टेक्नोलाजी के इस्तेमाल में बहुत ज़्यादा एहतियात बरती जाएगी ।

नवाज़ शरीफ़ के साथी ने होग लैंड पर वाज़िह किया कि पाकिस्तान और अमेरीका के माबेन करीबी ताल्लुक़ात और बामानी मुज़ाकरात होने चाहिऐं और अमेरिका को चाहीए कि वो दोनों के लिए काबिल‍ ए‍ कुबूल रास्ता तलाश करे और यकतरफ़ा इक्दामात से गुरेज़ किया जाये ।

पाकिस्तान मुस्लिम लीग नवाज़ ग्रुप पर इस बात के लिए शदीद दबाव था कि वो ड्रोन हमले के बाद एक सख़्त बयान जारी करे । कल तहरीक तालिबान पाकिस्तान के एक तर्जुमान ने इस हमला में वली रहमान की हलाकत की तौसीक़ करते हुए नई तशकील पाने वाली हुकूमत के साथ बात चीत की पेशकश से दस्तबरदारी इख्तेयार कर ली थी और कहा था कि वली रहमान की हलाकत का बदला लिया जाएगा।

पाकिस्तान तहरीक इंसाफ़ के सरबराह इमरान ख़ान ने नवाज़ शरीफ़ पर कल ज़ोर दिया था कि वो इन ड्रोन हमलों को बंद करवाएं। इमरान ख़ान ने कहा था कि ख़ैबर पख़तूनख़ाह सूबा में उनकी पार्टी की हुकूमत अपने तौर पर ये हमले बंद नहीं करवा सकती