अलक़ायदा के पाकिस्तान ऑपरेशंस के सरबराह हलाक , अमरीका

वाशिंगटन 15 सितंबर ( ए एफ़ पी ) अलक़ायदा के पाकिस्तान में ऑपरेशंस के सरबराह अब्बू हिफ़्ज़ अलशहरी हलाक होचुके हैं। एक सीनीयर अमरीकी ओहदेदार ने आज ये बात बताई । उन्हों ने इन्किशाफ़ किया कि इस हलाकत के नतीजा में अलक़ायदा की सीनीयर क़ियादत को ज़बरदस्त झटका लगा है । ओहदेदार ने शनाख़्त ज़ाहिर ना करने की शर्त पर बताया कि अब्बू हफ़स पाकिस्तानी क़बाइली ज़िला में अलक़ायदा के नंबर दो लीडर अतीया अबदुर्रहमान की हलाकत के बाद हलाक हुए हैं। यहां उसामा बिन लादन की मई के महीने में हलाकत के बाद अमरीकी कार्यवाईयों में इज़ाफ़ा होगया है । उन्हों ने कहा कि जारीया हफ़्ता वज़ीरस्तान में अलक़ायदा के पाकिस्तान ऑप्रेशन सरबराह अब्बू हफ़स अलशहरी की हलाकत की तौसीक़ होचुकी है । अब्बू हफ़स की मौत से अलक़ायदा की क़ियादत को ज़बरदस्त नुक़्सान हुआ है और उसे अब सँभलने में काफ़ी वक़्त दरकार होगा क्योंकि अब्बू हफ़स को ग्रुप की कार्यवाईयों में ज़बरदस्त तजुर्बा हासिल था । उन्हों ने कहा कि अब्बू हफ़स की मौत से पाकिस्तान के अंदर एक अहम ख़तरा ख़तन होगया जहां वो तहरीक तालिबान पाकिस्तान के साथ हमले करने की मंसूबा बंदी करते थे ।
इंडियन मुजाहिदीन दहश्तगर्द तंज़ीम अमरीकी तहदीदात
वाशिंगटन 15 सितंबर ( पी टी आई ) अमरीका ने आज हिंदूस्तान से काम करनेवाली मुबय्यना दहश्तगर्द तंज़ीम इंडियन मुजाहिदीन को दहश्तगर्द तंज़ीम क़रार देते हुए इस पर तहदीदात आइद की हैं और कहा कि इस के पाकिस्तान की लश्कर-ए-तुयेबा जैसी तंज़ीमों से रवाबित हैं। सैक्रेटरी आफ़ स्टेट हीलारी क्लिन्टन ने इस तंज़ीम पर तहदीदात आइद कर दी हैं और कहा कि इंडियन मुजाहिदीन के लश्कर-ए-तुयबा जईश मुहम्मद और हरकत उल-जिहाद इस्लामी जैसे ग्रुपस से क़रीबी ताल्लुक़ात हैं। डिपार्टमैंट ने कहा कि इंडियन मुजाहिदीन का मक़सद ग़ैर मुस्लिमों के ख़िलाफ़ दहश्तगर्द हमले करना है ताकि सारे जुनूबी एशिया में इस्लामी ख़िलाफ़त राइज की जा सके । कहा गया है कि इंडियन मुजाहिदीन कई बम हमलों केलिए ज़िम्मेदार है जो हिंदूस्तान के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर 2005 के बाद से हुए हैं। स्टेट डिपार्टमैंट के कोआर्डीनेटर बराए इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी मिस्टर डानील बिंजा मन ने कहा कि इस तंज़ीम की सरगर्मीयां ना सिर्फ अमरीकी मुफ़ादात बल्कि हिंदूस्तान केलिए भी ख़तरा हैं जो अमरीका का एक क़रीबी हलीफ़ है ।
चीन और बंगला देश का गहरे फ़ौजी ताल्लुक़ात से इत्तिफ़ाक़
बीजिंग । 15 सितंबर (पी टी आई) चीन और बंगला देश ने आज गहरे बाहमी फ़ौजी ताल्लुक़ात से इत्तिफ़ाक़ किया जबकि वज़ीर-ए-दिफ़ाअ चीन लियांग गोवा निगली और चीन का दौरा करने वाले बंगला देश के सरबराह फ़ौज जनरल मुहम्मद अबदालमबीन की एक अहम मुलाक़ात हुई। वज़ीर-ए-दिफ़ाअ चीन ने कहा कि चीन बंगला देश के साथ तमाम शोबों में बाहमी ताल्लुक़ात में हर सतह पर इज़ाफ़ा केलिए तैय्यार है और हुकूमत चीन की मुस्लिमा पालिसी के तहत बंगला देश से ताल्लुक़ात में इज़ाफ़ा करना चाहता है। सरकारी ख़बररसां इदारा झुन्नावा की ख़बर के बमूजब जनरल मुबय्यन ने कहा कि बंगला देश भी चीन के साथ तआवुन में इज़ाफ़ा और फ़ौज से फ़ौज के रवाबित में इज़ाफ़ा चाहता है । बंगला देश के सरबराह फ़ौज ने कहा कि इन की हुकूमत और फ़ोर्स चीन के साथ तरक़्क़ी पज़ीर ताल्लुक़ात को बहुत एहमीयत देती है। उन्हों ने मुस्तहकम बाहमी ताल्लुक़ात की सताइश की , जो सिफ़ारती ताल्लुक़ात के क़ियाम के बाद मुस्तहकम हुए हैं