अवाम गंगा जमुनी तहज़ीब को बरक़रार रखें ‍‍

रमज़ान और बोनाल तहवार इंतिहाई ख़ुशगवार माहौल में मनाए जाएं। तमाम शहरयान अमन-ओ-सलामती के साथ इन तहवारों के इनइक़ाद के लिए अपना तआवुन पेश करें।

इन ख़्यालात का इज़हार मुक़ामी एम एलए श्रीनिवास गौड़ ने रेवेंन्यू मीटिंग हाल में मुनाक़िदा अमन कमेटी की मीटिंग से ख़िताब करते हुए किया। मीटिंग की सदारत डी आर ओ राम किशन ने की। इस मौके पर श्रीनिवास गौड़ ने कहा कि रमज़ान मुसलमानों के लिए और बोनाल हिन्दुवों के लिए काबिल-ए-एहतेराम ‍हैं।

दोनों तबक़ात गंगा जमुनी तहज़ीब की रवायात को बरक़रार रखें। नई रियासत तेलंगाना में पहले माहे सियाम के लिए हुकूमत ने 5 करोड़ रुपये मुख़तस किए हैं। उन्होंने ओहदेदारों पर ज़ोर दिया कि मसाजिद और मनादिर के अतराफ़ सफ़ाई और बर्क़ी का बेहतर नज़म करें। बर्क़ी ख़लल का अंदेशा हो तो जनरेटरस का इंतेज़ाम करें।

मीटिंग में अमन कमेटी के अरकान ने बैक आवाज़ एहतेजाज करते हुए कहा कि हमेशा अमन कमेटी की मी‍टिंग‍‍ त‍लब क‍र के इस में तीक़नात तो काफ़ी दिए‍ गए ‍ले‍किन ‍इस ‍प‍र अ‍म‍ल ‍सिफ़‍र ही‍ र‍हा ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍अ‍रा‍कीन‍ ने कहा‍ कि कम‍ अज़ कम‍ ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍अब की मर्तबा अमल आवरी का वाज़िह यकीन दिया जाये।

ज़िला एस पी नागेंद्र कुमार ने ख़िताब करते हुए कहा कि किसी भी नौईयत के नाख़ुशगवार वाक़िये से निमटने के लिए पुलिस मबेहतर् बंद-ओ-बस्त कररही है‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ माह रमज़ान के क्त्म तक रात 1 बजे दुक्कानात खुली रखने की इजाज़त दी गई है।

उन्होंने तमाम मज़ाहिब के अफ़राद से कहा कि वो अपने तहवारों की ख़ुशीयों में दूसरों को भी शामिल करें और ख़ुद भी उन की ख़ुशीयों में शरीक हूँ। मीटिंग में ए जैसी राजा राम अराकीन अमन कमेटी ,मोअज़्ज़िज़ीन शहर मुंसिपल कौंसिलरस टी आर एस , बी जे पी-ओ-कांग्रेस क़ाइदीन मौजूद थे।