अवाम हुकूमत से मुतमइन , मेदक से टी आर एस की कामयाबी यक़ीनी

वज़ीर आबपाशी हरीश राव‌ ने दावा किया है के मेदक लोक सभा हलक़ा के ज़िमनी चुनाव में टी आर एस के उम्मीदवार के प्रभाकर रेड्डी की कामयाबी यक़ीनी है।

हरीश राव‌ जो पार्टी की चुनाव मुहिम के इंचार्ज हैं मेदक के मुख़्तलिफ़ असेंबली हलक़ों का दौरा करते हुए पार्टी की चुनाव मुहिम में हिस्सा ले रहे हैं।

वो दुसरे जमातों के क़ाइदीन से रब्त क़ायम करते हुए इन्हीं टी आर एस में शमूलीयत की भी तरग़ीब दे रहे हैं। चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ के हल्क़ा-ए-चुनाव गजवेल का दौरा करते हुए हरीश राव‌ ने पार्टी कारकुनों के मीटिंग से ख़िताब किया।

उन्होंने कहा कि हालिया आम चुनाव के मुक़ाबले मेदक पारलीमानी हलक़ा से टी आर एस उम्मीदवार को ज़ाइद वोटों की अक्सरीयत हासिल होगी।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना अवाम टी आर एस हुकूमत की कारकर्दगी से मुतमइन हैं और वो जानते हैंके अवाम के मुस्तक़बिल के लिए टी आर एस ही वाहिद पार्टी है जो संजीदगी से इक़दामात करसकती है।

हरीश राव‌ ने कहा कि कांग्रेस और बी जे पी के उम्मीदवारों के सबब टी आर एस की कामयाबी में कोई रुकावट नहीं होगी और तेलंगाना अवाम भारी अक्सरीयत से टी आर एस उम्मीदवार को कामयाबी दिलाएं गे। उन्होंने कहा कि टी आर एस उम्मीदवार की कामयाबी तेलंगाना तहरीक की कामयाबी होगी।