असम्बली में तेलंगाना क़रारदाद की मंज़ूरी पर ज़ोर

हैदराबाद 30 नवंबर (सियासत न्यूज़ ) सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूदनड्डा राम ने इंतिबाह दिया कि अगर असम्बली के सरमाई इजलास में तेलंगाना के हक़ में क़रारदाद मंज़ूरी नहीं की गई तो एजीटशन में शिद्दत पैदा की जाएगी । प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने आज वरनगल मैं दख्शा दीवस का आग़ाज़ किया जो कि चंद्रा शेखर राव की मरण बरत के दो साल की तकमील पर मनाया जा रहा है ।

उन्हों ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हुकूमत केलिए बेहतर मौक़ा है कि वो तेलंगाना अवाम के जज़बात का एहतिराम करते हुए असम्बली में तेलंगाना बिल पेश करें । उन्हों ने कहा कि अगरचे अलहदा रियासत की तशकील केलिए असम्बली में क़रारदाद की ज़रूरत नहीं है ताहम उत्तरप्रदेश असम्बली के इक़दाम की तरह आंधरा प्रदेश असम्बली में भी ख़ुसूसी क़रारदाद मंज़ूर की जानी चाहीए । उन्हों ने कहा कि हुकूमत को अवाम के सब्र कामज़ीद इमतिहान नहीं लेना चाहीए । प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने चीफ़ मिनिस्टर उत्तरप्रदेश मायावती की सताइश की कि उन्हों ने यू पी के अवाम के जज़बात का एहतिराम करते हुएरियासत को चार हिस्सों में तक़सीम करने काफ़ैसला किया है

। उन्हों ने कहा कि यू पी की चार हिस्सों में तक़सीम की तजवीज़ से तेलंगाना की तशकील का मुतालिबा मज़ीद हक़बजानिब होचुका है । छोटी रियास्तों में ही बेहतर तरक़्क़ी के इमकानात है लिहाज़ातेलंगाना के अवाम गुज़शता 50 बरसों से जारी ना इंसाफ़ियों के ख़ातमा केलिए अलहदारियासत की मांग कररहे हैं । उन्हों ने सरमाई इजलास में तेलंगाना से ताअल्लुक़ रखने वाले तमाम अवामी नुमाइंदों के रोल को अहम क़रार दिया और कहा कि तेलंगाना के तमाम अरकान को चाहीए कि वो ख़ुसूसी क़रारदाद केलिए हुकूमत पर दबाव डालें । उन्हों ने कहा कि अलहदा रियासत मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद के ज़रीया हासिल की जा सकती है । तेलंगाना अरकान के इलावा तेलंगाना से ताअल्लुक़ रखने वाले वुज़रा को असम्बली में क़रारदाद की मंज़ूरी की मसाई करनी चाहीए ।