आंधरा वालों के दबाओ पर इस्तीफ़ा की मंज़ूरी

हैदराबाद ३० नवंबर (सियासत न्यूज़) तॆलगुदॆशम से मुस्ताफ़ी होकर टी आर एस में शामिल होने वाले रुकन असैंबली मिस्टर जोगू रामना ने उन के इस्तीफ़ा की मंज़ूरी को सीमा आंधरा वालों की साज़िश क़रार देते हुए कहाकि चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी और क़ाइद अप्पोज़ीशन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने स्पीकर असैंबली पर दबाव् डालते हुए उन्हें मेरा इस्तीफ़ा मंज़ूर करने के लिए मजबूर किया है।

असैंबली हलक़ा आदिलाबाद की नुमाइंदगी करने वाले साबिक़ रुकन असैंबली मिस्टर जोगू रामना ने कहाकि उन्होंने तॆलंगाना की नुमाइंदगी करनेवाली दूसरी जमातों के अरकान के साथ तलंगाना की ताईद में इस्तीफ़ा दिया और टी आर एस् में शामिल हो गए लेकिन स्पीकर असैंबली मिस्टर एन मनोहर ने इस्तीफ़ा दे कर टी आर एस में शामिल होने वाले सिर्फ़ 4 अरकान असैंबली के अस्तीफ़ों को मंज़ूर किया है जबकि कांग्रेस की नुमाइंदगी करने वाले अरकान असैंबली ने तलंगाना की ताईद में अस्तीफ़ा दिया उन के इस्तीफ़ों को मुस्तर्द कर दिया गया यहां तक कांग्रेस और असैंबली की रुकनीयत से मुस्ताफ़ी होकर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी में शामिल होने वाले अरकान असैंबली के अस्तीफ़ों को मुस्तर्द कर दिया जबकि वो लोग वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी के इजलासों और प्रोग्रामों में शिरकत कररहे हैं फिर भी उन्हें नजरअंदाज़ किया गया है।

मेरे इस्तीफा मंज़ूर करने के पीछे सीमा आंधरा वालों की साज़िश है। चीफ़ मिनिस्टर और क़ाइद अप्पोज़ीशन ने स्पीकर असैंबली मिस्टर एन मनोहर पर दबाओ डालते हुए मेरे अस्तीफ़ा को मंज़ूर कराया। उन्हें यक़ीन था कि वो असैंबली के सरमाई इजलास में यक़ीनन तॆलंगाना के मसला को उठाएंगे और कार्रवाई चलने नहीं देंगे इस लिए उन्हें और दूसरे तीन अरकान असैंबली जो टी आर ऐस में शामिल हुए थे उन के अस्तीफ़ा मंज़ूर किए गए ताकि असैंबली में टी आर उसकी जो अददी ताक़त में इज़ाफ़ा होगया था इस को घटा दिया जायॆ।

लेकिन इस से उन के और टी आर एस के हौसले पस्त नहीं हुए बल्कि मज़ीद बुलंद हुए हैं जब भी ज़िमनी इंतिख़ाबात होंगे वो टी आर एस के टिकट पर मुक़ाबला करते हुए भारी अक्सरीयत से कामयाबी हासिल करेंगी।