आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौक़िफ़ देने की दरख़ास्त

सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी ने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात करते हुए तक़सीम रियासत की बिल में आंध्र प्रदेश से किए गए वादों को अमली जामा पहनाने का मुतालिबा क्या। इस तरह की मुलाक़ातों से ताल्लुक़ात ख़ुशगवार होने का रेमार्क किया।

जगन मोहन रेड्डी ने दिल्ली में वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के 7 अरकाने पार्लियामेंट के साथ वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात की और आधा घंटे तक आंध्र प्रदेश के मुख़्तलिफ़ मसाइल पर गुफ़्तगु की।

बादअज़ां मीडीया से बातचीत करते हुए जगन मोहन रेड्डी ने बताया कि तक़सीम रियासत की बिल में आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी रियासत का दर्जा देने विशाखापटनम में रेलवे ज़ोन क़ायम करने का वादा करते हुए पोलावरम को क़ौमी प्रोजेक्ट का दर्जा देने का वादा किया था ताहम पोलावरम प्रोजेक्ट की तामीर में ताख़ीर पर अफ़सोस का इज़हार करते हुए पट्टी सीमा प्रोजेक्ट तामीर करने पर तशवीश का इज़हार किया।

उन्होंने कहा कि प्रोजेक्ट की तामीर में आंध्र प्रदेश हुकूमत पर मनमानी और यकतरफ़ा फ़ैसला करते हुए अवाम के जज़बात से खिलवाड़ करने का इल्ज़ाम आइद क्या। इन तमाम मसाइल से वज़ीर-ए-आज़म को वाक़िफ़ कराने का जगन मोहन रेड्डी ने दावा किया।

साथ ही पटी सीमा प्रोजेक्ट से आंध्र प्रदेश को होने वाले नुक़्सानात पर रोशनी डालते हुए कहा कि पट्टी सीमा प्रोजेक्ट का पानी जमा करने की गुंजाइश नहीं है। तेलुगु देशम हुकूमत का ये फ़ैसला पोलावरम प्रोजेक्ट के लिए नुक़्सान का सबब बन सकता है। सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने कहा कि उन्होंने आंध्र प्रदेश के पसमांदा अज़ला को तरक़्क़ी देने के लिए ख़ुसूसी हिक्मत-ए-अमली तैयार करने की वज़ीर-ए-आज़म से नुमाइंदगी करचुके हैं। जगन मोहन रेड्डी ने कहा कि नरेंद्र मोदी से इस तरह की मुलाक़ातें ताल्लुक़ात को ख़ुशगवार बनाने में मुआविन साबित होसकती है। इस मुलाक़ात से उन्हें बेहतर नताएज बरामद होने की उम्मीद है।