आज़मीने हज को हर मुम्किन सहूलतें फ़राहम करने का त्यक्क़ुन

हज कैंप 2014 का 12 सितंबर से आग़ाज़ होगा और तेलंगाना रियासत के इस पहले हज कैंप से तीन रियास्तों के 7000 से ज़ाइद आज़मीने हज बैतुल्लाह की सआदत हासिल करने सऊदी अरब रवाना होंगे। 20 से ज़ाइद सरकारी और नीम सरकारी मह्कमाजात और इदारों के ज़िम्मेदारों के साथ आज आला सतही जायज़ा इजलास मुनाक़िद हुआ जिस में तमाम मह्कमाजात और इदारों ने हज कैंप के कामयाब इनेक़ाद और आज़मीने हज को हर मुम्किन सहूलतों की फ़राहमी का यक़ीन दिलाया। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली ने जायज़ा इजलास की सदारत की जिस में दोनों रियास्तों तेलंगाना और आंध्र प्रदेश के आला ओहदेदारों ने शिरकत की।

रियास्ती हज कमेटी के लिए मनज़ूरा कोटा के मुताबिक़ 5379 आज़मीन की रवानगी को क़तईयत दी जा चुकी है। इस के इलावा वेटिंग लिस्ट के 714 और मर्कज़ी कोटा और आज़मीन के महरम ज़ुमरे के तहत 33 आज़मीन की रवानगी को मंज़ूरी दी गई। इस तरह जुमला 6126 आज़मीने हज तेलंगाना और आंध्र प्रदेश सऊदी एयर लाईन्स की परवाज़ों से बहालते एहराम जद्दा रवाना होंगे इन में आंध्र प्रदेश के आज़मीन की तादाद 1502 है। उन के इलावा कर्नाटक से तक़रीबन 1000 आज़मीन हैदराबाद से रवाना होंगे।

इस तरह रियास्ती हज कमेटी की निगरानी में जुमला 7 हज़ार से ज़ाइद आज़मीने हज की रवानगी अमल में आएगी। अज़ला के आज़मीने हज रवानगी से 48 घंटे क़ब्ल हज कैंप में रिपोर्ट करेंगे।

पहला क़ाफ़िला 14 सितंबर को 11:30 बजे दिन परवाज़ करेगा। इस क़ाफ़िला के आज़मीन सुबह 7 बजे हज हाउस से ख़ुसूसी बसों के ज़रीए शम्साबाद इंटरनैशनल एयरपोर्ट रवाना होंगे। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली पहले क़ाफ़िला को झंडी दिखाकर विदा करेंगे जबकि दूसरे दिन 15 सितंबर के क़ाफ़िला को चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्र शेखर राव हज हाउस से विदा करेंगे। हज कमेटी की जानिब से तेलंगाना और आंध्र प्रदेश के आज़मीन के लिए रवानगी और वापसी का अलाहिदा अलाहिदा शेड्यूल तैयार किया जा रहा है जिसे बहुत जल्द क़तईयत दे दी जाएगी।

कर्नाटक के बीदर, राइचूर, गुलबर्गा, उदगीर और यादगीर के आज़मीन हैदराबाद से रवाना होंगे जबकि चित्तूर और अनंत पूर के आज़मीन बैंगलौर से परवाज़ करेंगे। मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के साथ जायज़ा इजलास में हज कैंप और एयरपोर्ट पर हज टर्मिनल के इंतेज़ामात का जायज़ा लिया गया और तमाम मह्कमाजात को उन की ज़िम्मेदारीयों से वाक़िफ़ कराया गया।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली ने कहा कि हज कैंप के इनेक़ाद के लिए हुकूमत 2 करोड़ रुपये एक साथ जारी कर देगी जबकि साबिक़ में ये रक़म क़िस्तों में जारी की जाती रही। उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव तेलंगाना रियासत के पहले हज कैंप में शानदार इंतेज़ामात को यक़ीनी बनाने की हिदायत दे चुके हैं। हुज्जाज किराम की वापसी पर हज कमेटी उन्हें फ़ी आज़िम 5 लीटर के हिसाब से ज़म ज़म हवाले करेगी।

हुक्काम ने हज टर्मिनल में ज़ईफ़ आज़मीन के लिए आरामदेह कुर्सीयों की फ़राहमी और विज़ीटर्स के लिए ख़ुसूसी शामियाना और फ़्लाईट से मुताल्लिक़ लाउड स्पीकर पर एलानात के इंतेज़ामात से इत्तिफ़ाक़ किया।

सी आई एस एफ़ के हुक्काम ने ख़ाहिश की कि आज़मीने हज ममनूआ अशीया अपने साथ ना रखें ताकि उन्हें कोई दुशवारी ना हो। पुलिस और ट्रैफ़िक हुक्काम ने मोअस्सर इंतेज़ामात का त्यक्क़ुन दिया जबकि पुलिस की जानिब से हज हाउस और टर्मिनल पर 24 घंटे निगरानी के लिए ख़ुसूसी ओहदेदार तैनात किए जाएंगे। महकमा बलदिया और बर्क़ी ने भी हर मुम्किन तआवुन, सफ़ाई के इंतेज़ामात और बला वक़्फ़ा बर्क़ी सरब्राही और मोबाईल ट्रांसफ़ारमर नस्ब करने का त्यक्क़ुन दिया।