आर टी सी का शऊर बेदारी प्रोग्राम विश्वास

हैदराबाद ।18 अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : अवाम को बेहतर आरामदेह सफ़र फ़राहम करने के लिए आर टी सी की जानिब से अवाम में शऊर बेदारी पैदा करने विश्वास नाम से 100 रोज़ा प्रोग्राम शुरू किया गया है ।

कुकट पल्ली बस डिपो मैनेजर मिस्टर बीवी प्रसाद ने बोरा बंडा बस स्टप मुनाक़िदा प्रोग्राम के मौक़ा पर कहा कि अवाम को आर टी सी बस के ज़रीया सफ़र करने में क्या फ़ायदा है और ख़ानगी बसों , गाड़ीयों में सफ़र करने से उन्हें क्या मुश्किलात हैं । इस तरह के मालूमात अवाम को आगाह करवाने 100 रोज़ा प्रोग्राम शुरू किया गया है ।

आर टी सी हमेशा अवाम को बेहतर ख़िदमत फ़राहम करने के हक़ में रहती है । अवाम की जान-ओ-माल की ज़िम्मेदारी आर टी सी पर होती है । अक्सर लोग ख़ानगी बस गाड़ी के ज़रीया सफ़र करते हैं इस में उन्हें काफ़ी तकलीफ़ होती है । इस तरह अवाम को बेहतर आरामदेह सफ़र फ़राहम करना और अवाम को आर टी सी बस में सफ़र करने की तरग़ीब देने तमाम डिपोज़ के मैनेजरस को हिदायत दी गई है ।

मिस्टर बीवी प्रसाद ने कहा कि इस पर अमल आवरी करके अवाम में शऊर पैदा किया जा रहा है । उन्हों ने बोरा बंडा बस स्टॊप पर अवाम से मुलाक़ात में ये बात बताई ।

बस की सहूलत मुक़र्ररा वक़्त पर बसों की आमद-ओ-रफ़त वग़ैरा के ताल्लुक़ से मालूमात हासिल की और अवाम से कहा कि वो आर टी सी बस से सफ़र करें इस मौक़ा पर को कट पली के ओहदेदार और स्टाफ़ मौजूद था ।