आर टी सी मुलाज़मीन की 4 जुलाई की रात से हड़ताल

हैदराबाद 30 जून : ए पी एस आर टी सी की तमाम वर्कर्स यूनियनों ने अपने देरीना मुतालिबात की यकसूई के लिये 5 जुलाई से रियासत गैर हड़ताल की नोटिस दी है।

अहमद ख़ां जोनल प्रेजिडेंट आर टी सी इम्पलाइज़ यूनीयन हैदराबाद ज़ोन ने अपने सहाफ़ती बयान में तफ़सीलात बताते हुए कहा कि 5 जुलाई से रियासत गैर हड़ताल में बिला लिहाज़ पार्टी-ओ-यूनीयन तमाम आर टी सी वर्कर्स हिस्सा ले रहे हैं और हड़ताल 4 जुलाई कि रात 12 बजे से शुरू की जाएगी और तमाम मुतालिबात की तकमील तक हड़ताल जारी रहेगी।

उन्होंने बताया कि उनके मुतालिबात में आर टी सी वर्कर्स-ओ-मुलाज़मीन को भी रियासती हुकूमत के दुसरे मह्कमाजात के मुलाज़मीन के मुताबिक़ पे स्क़ील , कॉन्ट्रैक्ट मुलाज़मीन को बाक़ायदा बनाना , दुसरे मह्कमाजात की तरह तातीलात और ज़ाइद वक़्त ड्यूटी अंजाम देने वाले मुलाज़मीन को माक़ूल मुआवज़े देना वगैरह शामिल हैं।

5 जुलाई से शुरू की जाने वाली ये मुलाज़मीन की रियासत गैर हड़ताल गैर मीना मुद्दत के लिये होगी और जब तक मुतालिबात तस्लीम नहीं किए जाते आर टी सी मुलाज़मीन काम पर रुजू नहीं होंगे।

उन्होंने आर टी सी की तमाम छोटी बड़ी यूनीयन से अपील की के आर टी सी मुलाज़मीन मुफ़ाद में की जा रही इस हड़ताल में भरपूर शमूलीयत के ज़रीये अपने मुतालिबात मनवाने में इत्तिहाद का मुज़ाहरा करें।

इस मौके पर ज़ोनल सेक्रेटरी राघवेरा रेड्डी और माइनॉरिटी वर्कर्स यूनीयन के क़ाइदीन अहमद अली , शरफ़ उद्दीन और दुसरे मौजूद थे।।