आसाराम की आज जोधपुर पुलिस को ख़ुदसपुर्दगी की तरदीद

मज़हबी रहनुमा आसाराम बापू जिसे जोधपुर पुलिस ने जिन्सी हमले के मुक़द्दमा में तलब किया था आज ख़ुदसपुर्दगी केलिए पुलिस के सामने पेश नहीं हुए । उन के फ़र्ज़ंद ने दावे किया है कि वो बीमार होगए हैं चुनांचे राजिस्थान पुलिस की फ़ैसला किया कि एक टीम उन से तफ़तीश केलिए मध्य प्रदेश रवाना की जाये । आसाराम के फ़र्ज़ंद नारायण साई ने दावे किया कि उन के वालिद ने दिल्ली केलिए फ़िज़ाई सफ़र के टिकट महफ़ूज़ करवाए थे लेकिन आज सुबह उनकी सेहत अचानक ख़राब होगई जिस की वजह से टिकट मंसूख़ कर दिए गए ।

इस सवाल पर कि आसाराम कब जोधपुर जाना चाहते हैं उन्होंने प्रेस कान्फ़्रैंस में कहा कि इसका इन्हिसार उनकी सेहत पर होगा जब वो जोधपुर का सफ़र करने के काबिल होंगे तो इत्तिला दे दी जाएगी । आसाराम सिर्फ़ आयुर्वेदिक ईलाज करवाते हैं।डी सी पी अजय‌ लाम्बा ने आज क़बल अज़ीं कहा था कि आसाराम के पास आख़िरी मोहलत की ख़िलाफ़वरज़ी का कोई वाजिबी जवाज़ नहीं है ।अगर वो आज हाज़िर होने से क़ासिर रहे तो तहक़ीक़ाती ओहदेदार की ज़ेर क़ियादत एक टीम उन से तफ़तीश केलिए मध्य प्रदेश जाएगी ।

72 साला आसाराम ने कल कहा था कि वो जोधपुर पुलिस के सामने हाज़िर होने केलिए मज़ीद वक़्त तलब नहीं करेंगे । उन्हें पुलिस ने 30 अगस्त से क़ब्ल नाबालिग़ लड़की के इल्ज़ामात की तहक़ीक़ात के लिए तलब किया था । आसाराम ने कहा कि अगर उन्हें जेल रवाना किया जाये तो वो भूक हड़ताल करेंगे क्योंकि उनके ख़्याल में उन्हें सरबराह की जाने वाली ग़िज़ा साज़िश का एक हिस्सा होगी । सीनीयर बी जे पी क़ाइदीन जिनका ताल्लुक़ मध्य प्रदेश से है ,ओमा भारती और प्रभात झा ने हाल ही में आसाराम का दिफ़ा करते हुए कहा था कि उन पर इस्मत रेज़ि का इल्ज़ाम कांग्रेस की साज़िश है ।