आस्ट्रेलिया के ज़ख़मी खिलाड़ियों की तवील फ़हरिस्त में पैटिंसन भी शामिल

मैलबोर्न. ०९ जनवरी (राइटर्स) आस्ट्रेलिया के मुतनाज़ा क्रिकेट बोर्ड ने अब अपने खिलाड़ियों की प्रैक्टिस के तरीका-ए-कार की आज भरपूर मुदाफ़अत की है जबकि इस टीम के कई खिलाड़ियों के ज़ख़मी होने के मसला पर बोर्ड को मुख़्तलिफ़ गोशों से सख़्त तन्क़ीदों का सामना है।

हालिया अर्सा के दौरान कई बोलर्स ज़ख़मी हुए हैं। जेम्स पैटिंसन भी गुज़श्ता हफ़्ता हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ आस्ट्रेलिया को दूसरी कामयाबी दिलाने की कोशिशों में ज़ख़मी होने वालों की एक तवील फ़हरिस्त में शामिल होगए हैं चुनांचे वो 4 टसट मैचों की इस सीरीज़ के आइन्दा दो मैचों में शामिल नहीं रहेंगी।

असकयानंग रिपोर्ट से पता चला है कि 21 साला पैटिंसन के बाएं पांव् की हड्डी पर ज़रब आए हैं। आस्ट्रेलिया में क्रिकेट के रवां सीज़न के दौरान पैटिंसन बेहतरीन फ़ाम में शुमार किए जाने वाले बोलर हैं जिन्हों ने पहले चार टसटों मैं 25 विकेटस हासिल किए हैं। इन के बाद 18 साला पेट कीवमनस को दूसरा मुक़ाम हासिल हुआ है, लेकिन उन के पैर में भी ज़ख़म आया है।

नवंबर में जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ आस्ट्रेलिया ने शानदार कामयाबी हासिल की थी। इस मैच में कीवमनस ने पहली मर्तबा खेलते हुए 6 विकेटस हासिल किया था। स्विंग बोलर मीचल जॉनसन को अंगूठे पर ज़ख़म के सबब हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ सीरीज़ से बाहर रखा गया है जबकि ऑल राउंड शेन वाटसन भी अपनी अलालत के सबब खेल में हिस्सा नहीं ले सकेंगी। अक्सर खिलाड़ियों के ज़ख़मी होजाने के सबब आस्ट्रेलिया क्रिकेट बोर्ड के ओहदेदारों को मुख़्तलिफ़ गोशों बिलख़सूस साबिक़ खिलाड़ियों और क्रिकेट तजज़िया निगारों की सख़्त तन्क़ीदों का सामना है।

चंद का कहना है कि इन खिलाड़ियों को ज़रूरत से ज़्यादा प्रैक्टिस केलिए मजबूर किया जा रहा है या फिर उन्हें टेस्ट क्रिकेट में सख़्त मेहनत-ओ-जाँफ़िशानी के साथ खेलने की सही तर्बीयत नहीं दी गई है। टीम के फिज़ीयोथेराफिस्ट् एलेक्स कानटीवर्स ने ताहम क्रिकेट बोर्ड के प्लेयर मैनिजमंट की मुदाफ़अत की है, लेकिन कहा है कि प्रैक्टिस को बेहतर बनाने के मक़सद से इस सूरत-ए-हाल का बग़ौर जायज़ा लेने और खिलाड़ियों के बड़े पैमाने पर ज़ख़मी होने के अस्बाब की तहक़ीक़ात करने का फ़ैसला किया है।

उन्हों ने कहा कि हम ज़ख़मी होने वाले खिलाड़ियों से बातचीत कररहे हैं, ज़ख़मी होने के अस्बाब का पता चलाया जा रहा है। इन पर पड़ने वाले बोझ का जायज़ा लिया जा रहा है और ये पूछा जा रहा है कि वो कैसा महसूस कररहे हैं और वो इस मसला पर क्या कहना चाहते हैं। इन तमाम बातों पर ग़ौर करने के बाद ही ठोस इक़दामात किए जाएंगे।

उन्हों ने कहा कि बाअज़ औक़ात एक दो मामूली वाक़ियात को देखने के बाद अक्सर लोग ये कहा करते हैं कि ऐसा किया जाता तो बेहतर होता या वैसा किया जाता तो बेहतर होता लेकिन इस किस्म के मसाइल का ये असल जवाब नहीं है।

आस्ट्रेलिया की टीम मैलबोर्न और सिडनी में हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ दो कामयाबीयों के साथ सिफ़र के मुक़ाबले 2 से सबक़त हासिल कर चुकी है। इस के दीगर ज़ख़मीयों खिलाड़ियों में रयान हेयरस भी शामिल हैं। तवक़्क़ो है कि जुमा से प्रथ में शुरू होने वाले तीसरे टसट मैच में शामिल किया जाएगा जो बैन हेलफ्न हास और पीटर्स सैडल के साथ बौलिंग का महाज़ अब सँभालेंगे।