इंगलैंड के ख़िलाफ़ इख़तिराई गेंद इस्तेमाल करूंगा: अजमल

दुबई, ०८ जनवरी (एजैंसीज़) पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के और आई सी सी दर्जा बिन्दी में पहले मुक़ाम पर फ़ाइज़ स्पिनर सईद अजमल ने यहां मुत्तहदा अरब इमारात में इंगलैंड के ख़िलाफ़ खेली जाने वाली टेस्ट सीरीज़ के मुताल्लिक़ अपनी तैयारीयों पर तबसरा करते हुए कहा कि वो इंग्लिश बैटस्मैनों को क़ाबू में करने के लिए एक नई और इख़तिराई गेंद पर मेहनत कर रहे हैं|

और अगर विकटों ने साथ दिया तो वो इंगलैंड के ख़िलाफ़ इस नए तर्ज़ की गेंद का इस्तिमाल ज़रूर करेंगे और उन्हें उम्मीद है कि इस के ज़रीया उन्हें कामयाबी हासिल होगी। सईद अजमल ने इख़तिराई गेंद क्या होगी और इस का नाम किया रखा जाएगा इस पर लब कुशाई से गुरेज़ करते हुए कहा कि वो अपनी नई कोशिश के बारे में अभी कुछ नहीं बताएंगे क्योंकि अगर ये तजुर्बा कामयाब ना हुआ तो वो अपनी फ़ित्री बौलिंग पर वापिस आजाऐंगी।

2011 सीज़न में सब से ज़्यादा टेस्ट विकटें हासिल करने वाले सईद अजमल ने एतराफ़ किया है कि उन्होंने गुज़श्ता सीज़न के दौरान 90 फ़ीसद विकटें दूसरा से हासिल की हैं।

सईद अजमल के बमूजब वो इंगलैंड के ख़िलाफ़ खेली जाने वाली टसट सीरीज़ में भी अपने अहम हथियार दूसरा का इस्तिमाल ज़रूर करेंगे।