इंटर प्रक्टिकल इम्तिहान में जारीया साल से जम्बलिंग सिस्टम

हैदराबाद ०१ नवम्बर: ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती हुकूमत ने एंटर मीडीट पराकटीकल इमतिहानात में शफ़्फ़ाफ़ियत पैदा करने जारीया तालीमी साल 2012-13 में पराकटीकल इम्तिहानात केलिए जम्बलिंग सिस्टम को मुतआरिफ़ करने का फ़ैसला किया है । एंटर मीडीट पराकटीकल इमतिहानात में जम्बलिंग सिस्टम शुरू करने की गुज़श्त दो तीन साल से ही कोशिश की जा रही है । लेकिन कोई ना कोई बाअज़ नागुज़ीर वजूहात की वजह से एंटर पराकटीकल इमतिहानात केलिए जम्बलिंग सिस्टम मुतआरिफ़(परिचित कराना) करना मुम्किन नहीं होसका । लिहाज़ा जारीया तालीमी साल में जम्बलिंग सिस्टम शुरू किया जाएगा ।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए वज़ीर सानवी तालीम मिस्टर के पार्था सारथी ने बताया कि जूनियर कॉलिजस में तमाम तर इनफ्रास्टक्चर सहूलतें मुहय्या होचुकी हैं । लिहाज़ा जारीया तालीमी साल के दौरान एंटर मीडीट पराकटीकल इम्तिहानात में जम्बलिंग सिस्टम का आग़ाज़ कर के इस से किसी कॉलिज को इस्तिस्ना नहीं दिया जाएगा । उन्हों ने कहा कि तमाम जूनियर कॉलिजस परनसपालस और रीजनल अनसपकटनग ऑफीसरस बोर्ड आफ़ एंटर मीडीट को हिदायात दी गई हैं ।

वज़ीर मौसूफ़ ने कहाकि ए पी रीज़ीडनशील एजूकेशनल इंस्टी टयूशंस सोसाइटी का एक जायज़ा इजलास तलब किया गया था और इस जायज़ा इजलास में इस सोसाइटी के तहत आने वाले तमाम मदारिस में पांचवें जमात में दाख़िलों के हुसूल केलिए बाक़ायदा दाख़िला टसटमुनाक़िद करने हुकूमत इरादा रखती है । इस टसट केलिए मर्कज़ी हुकूमत से इजाज़त के हुसूल केलिए एक मकतूब रवाना किया गया है ।

ये टसट आइन्दा साल 2013-14 से ही शुरू किया जाएगा । उन्हों ने कहा कि इजलास(बैठक‌) में दाख़िलों के मुतालिबात की रोशनी में ए पी रीज़ीडनशील स्कूलस में तलबा-ए-की तादाद में इज़ाफ़ा(बढत‌) करने के इक़दामात किए जाऐंगे । उन्हों ने कहा कि हालिया अर्सा में मन्तोरा तीन रीजनल सैंटरस आफ़ एकसीलनस और मनज़ोरा दो स्कूलस को तालीमी साल 2013-14 से आग़ाज़ किया जाएगा । इलावा ए पी रीज़ीडनशील एजूकेशनल इंस्टी टयूशंस सोसाइटी के तहत तदरीसी-ओ-ग़ैर तदरीसी स्टाफ़ के तरक़्क़ी-ओ-तबादले गरमाई तातीलात के दौरान किए जाऐंगे ।

उन्हों ने कहा कि ए पी रीज़ीडनशील एजूकेशनल इंस्टी टयूशंस सोसाइटी के तहत चलाए जाने वाले जूनियर कॉलिजस जो कि विजयानगरम , कृष्णा , नैलोर , और नलगनडा में वाक़्य हैं नए साए ई सी कोर्सेस शुरू करने का फ़ैसला किया गया । इलावा अज़ीं सोसाइटी के तहत क़ायम 9 जूनियर कॉलिजस मैं तलबा-ए-की तादाद को 40 तक इज़ाफ़ा करने का फ़ैसला किया गया ।

उन्हों ने कहा कि नए जूनियर कॉलिजस इमारतों की तामीर केलिए नबारड स्कीम के तहत 50 करोड़ रुपय मुख़तस किए गए हैं । मिस्टर पार्था सारथी ने कहा कि छटवें जमात ताअनटर मीडीट तलगो मीडियम निसाबी कुतुब की तबाअत और निसाब का जायज़ा लेने 15 नवंबर को एक इजलास(बैठक‌) मुनाक़िद(होने वाला) करने का फ़ैसला किया गया ।