इजतिमाई इस्मत रेज़ि: दिल्ली पुलिस 30 गवाहों के बयानात रिकार्ड करेगी

नई दिल्ली । 31 । डसमबर (एजैंसीज़) दिल्ली पुलिस ने इस्मत रेज़ि के किसे को एक नया मोड़ देते हुए 23 साला मतोफ़ेआ के साथ जिन्सी खिलवाड़ करने वालों के ख़िलाफ़ फ़र्द-ए-जुर्म तैयार कर ली है । ज़राए के मुताबिक़ दिल्ली पुलिस इस सिलसिला में एक दो नहीं बल्कि 30 गवाहों से पूछगिछ करेगी ।

फ़िलहाल इस फ़र्द-ए-जुर्म की क़ानूनी माहिरीन जांच पड़ताल कर रहे हैं। अदालत में बादअज़ां पुलिस ये इद्दिआ कर सकती है कि इस्मत रेज़ि का ये मुआमला चूँकि दीगर मुआमलात से बिलकुल अलग थलग है लिहाज़ा ख़ातियों को सज़ाए मौत दी जाये ।

याद रहे कि सिर्फ़ दो रोज़ क़बल दिल्ली पुलिस ने इद्दिआ किया था कि वो इस मुआमला में 3 जनवरी 2013 तक फ़र्द-ए-जुर्म दाख़िल करेगी । मुतास्सिरा लड़की की मौत के बाद पुलिस ने इद्दिआ किया था कि इस मुआमला में मुलव्वस तमाम ख़ातियों के ख़िलाफ़ क़त्ल का मुक़द्दमा दायर किया जाएगा ।

एक मुल्ज़िम नाबालिग़ है जबकि दीगर के नाम राम सिंह , पवन गुप्ता, विनय शर्मा , मुकेश और अक्षय सिंह उर्फ़ ठाकुर हैं। पाँच मुल्ज़िमीन जिनकी उम्र 18 साल से ज़ाइद हैं, उन पर ताज़ीरात हिंद की दफ़ा 302 (क़त्ल) के तहत मुक़द्दमात दायर किए जाएंगे ।

इस सिलसिला में पुलिस ने मुल्ज़िम की सही उम्र मालूम करने के लिए हड्डी के गोद का टेस्ट लेने की इजाज़त भी अदालत से तलब की है|