इदारा सियासत के ज़ेरे एहतेमाम मेगा हेल्थ कैंप का इनइक़ाद

इदारा सियासत-ओ-माइनॉरिटीज़ डेवलपमेंट फ़ोरम के ज़ेरे एहतेमाम एसए इम्पीरियल गार्डन टोली चौकी में मुफ़्त मेगा हेल्थ कैंप मुनाक़िद हुआ।

जिस में सैंकड़ों की तादाद में मर्द-ओ-ख़वातीन और बच्चों ने शिरकत की। अमराज़-ए-क़लब, डायबिटीज,थाइरोइड, मोटापे की बीमारीयां ,दाँतों के अमराज़ ,अमराज़-ए-चश्म और अमराज़ निसवां ,जोड़ों का दर्द के माहिर डॉक्टर्स ने मरीज़ों का तिब्बी मुआइना किया और तशख़ीस की।

डॉक्टर्स में डॉ लक्ष्मी कांत ,डॉ ज़ीशान,डॉ एसए मजीद, डॉ मुहम्मद लियाक़त अली डॉ शकील अहमद ,डॉ वहीदा सिद्दीक़ी, डॉ उमे सलम, डॉ जुनेद ,डॉ जव्वाद अज़ीज़, डॉ हर्षा गुलाटी, डॉ शेवा कुमारी , डॉ फ़िरोज़ कादरी, डाक्टर कौसर शाहीन और दुसरे डाक्टरों की टीम ने मुआइना करते हुए दवाएं तजवीज़ की।

तमाम मरीज़ों में ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर रोज़नामा सियासत , डॉ मुहम्मद मुश्ताक़ अली, डॉ समुद्दीन ,मुहम्मद मुईनुद्दीन सदर फेडरेशन आफ़ टोलीचौकी कॉलोनीज़ ने दवाएं तक़सीम कीं। इस मौके पर मेहमानान ख़ुसूसी इफ़्तिख़ार हुसैन, डॉ मख़दूम मुहुद्दीन और दूसरे भी मौजूद थे।

आबिद सिद्दीक़ी सदर एम डी एफ़ ,डॉ एसए मजीद ने मेगा कैंप की निगरानी की। कैंप में मुख़्तलिफ़ नौईयत के तिब्बी टसटों की सहूलत फ़राहम की गई थी जिन में ब्लड ,शूगर, हीमोग्लोबिन टेसट ,बोन टेसट शामिल हैं। डॉक्टर्स के अलावा मेडिकल और पैरा मेडिकल स्टाफ़ ने भी निहायत फ़र्ज़शनासी से मरीज़ों की रहबरी-ओ-रहनुमाई की।

मेगा कैंप में शरीक कई अस्हाब-ओ-ख़वातीन ने ज़ाहिद अली ख़ान और ज़हीरुद्दीन अली ख़ान को इस कैंप के इनइक़ाद पर मुबारकबाद दी और कहा कि सियासत की तरफ से जो फ़लाही ख़िदमात अंजाम दी जा रही हैं वो मिल्लत-ए-इस्लामीया के लिए फ़ाल नेक है।

उन्होंने ज़ाहिद अली ख़ान की दराज़ी उम्र की दुआ की। ज़ाहिद अली ख़ान ने रजिस्ट्रेशन काउंटर्स के अलावा हर केबिन में पहुंच कर मरीज़ों के मुआइने और तशख़ीस का जायज़ा लिया और मुताल्लिक़ा डॉक्टर्स से तबादला-ए-ख़्याल किया।

मेगा कैंप में 318 ख़वातीन और 350मर्दों के रजिस्ट्रेशन करवाए गए। मेगा कैंप में कई मोअज़्ज़िज़ीन ने शिरकत की जिन में एम एम यूसुफ़, हमीद अलज़फ़र, साबिर अली सेवानी, अलाउद्दीन कादरी हैं। इक़बाल अहमद ख़ान ,एम ए क़दीर , अय्यूब हैदरी , नायब सदूर मुहम्मद ख़्वाजा मुईनुद्दीन जनरल सेक्रेटरी ,मीर नूरुद्दीन ,अहमद सिद्दीक़ी और् दुसरें ने शिरकत की।