इराक़ में बम धमाके और फायरिंग 22 हलाक

बग़दाद, 01 जनवरी: ( ए एफ पी ) इराक़ में मुख़ालिफ़ हुकूमत एहतिजाज के दौरान बम धमाके और फायरिंग के वाक़ियात पेश आए जिनके नतीजा में कम अज़ कम 22 अफ़राद हलाक हो गए । इराक़ में अर्बईन शुहदाए कर्बला से क़बल सयासी बोहरान में शिद्दत पैदा हो गई है ।

अभी तक किसी भी ग्रुप ने इराक़ के जुमला आठ और शहरों में हुए इन हमलों की ज़िम्मेदारी कुबूल नहीं की है । इन वाक़ियात में कम अज़ कम 83 अफ़राद ज़ख़मी भी हो गए हैं। इस तरह के हमले अमोमा अलक़ायदा के ग्रुप्स की जानिब से किए जाते हैं जिनमें ओहदेदारों को निशाना बनाया जाता है ताकि हुकूमत को अदम इस्तेहकाम का शिकार किया जा सके ।

मुख़ालिफ़ हुकूमत एहतिजाजियों ने शाम और अरदन जाने वाली शाहराह पर रास्ता रोक दिया था जिसके बाद ये हमले हुए । इसके इलावा इराक़ के शीआ वज़ीर आज़म नूरी अलमालिकी और उनकी क़ौमी मुत्तहदा हुकूमत में शामिल एक सुन्नी हिमायत वाली सैक्यूलर जमात के माबेन इख़्तेलाफ़ात में भी शिद्दत पैदा हो गई है ।

बग़दाद के जुनूब में मसीबटा में तीन घरों को धमाका से उड़ा दिया गया । ये इंतिहाई हलाकत ख़ेज़ हमला रहा जिसमें जुमला सात अफ़राद हलाक हो गए । महलोकेन् में तीन ख़वातीन और दो बच्चे भी शामिल हैं। एक मुक़ामी पोलीस ओहदेदार और एक डाक्टर ने ये बात बताई ।

उन्होंने बताया कि इस हमला में जुमला चार अफ़रदा ज़ख़मी भी हुए हैं। ओहदेदारों का कहना है कि महलोकेन् का शीआ बिरादरी से ताल्लुक़ था । ये हमले अर्बईन शुहदाए कर्बला से क़बल किए गए हैं। इसके इलावा बग़दाद के शुमाली सूबा दयाला में भी कई हमले किए गए हैं जिन में 19 अफ़राद ज़ख़मी हो गए हैं।

ज़ख़्मियों में अर्बईन के सिलसिला में कर्बला शहर की सिम्त पेशरफ़्त करने वाले 10 ज़ाइरीन भी शामिल हैं। शुमाल में तीन पुलिस अहलकार उस वक़्त हलाक और चार दूसरे ज़ख़मी हो गए जब कर्क शहर में एक बम धमाका हुआ । ये पुलिस अहलकार इस बम को नाकारा बनाने की कोशिश कर रहे थे ।

एक पोलीस ओहदेदार और सिटी हॉस्पिटल के एक डाक्टर ने ये बात बताई । किरकुक शहर और करीबी टाउन में चार अलैहदा बम धमाके भी हुए जिनमें तीन धमाकों में पुलिस और सिपाहियों को निशाना बनाया गया । इन हमलों में चार अफ़राद ज़ख़मी हुए हैं। इलावा अज़ीं एक कार बम धमाका जुनूबी बग़दाद में सरकारी दफ़ातिर के बाहर हुआ जबकि वहां सुबाई गवर्नर पहूंचने वाले थे ।

इस धमाका में दो अफ़राद हलाक हो गए हैं। हिला शहर में भी एक बम धमाका हुआ है जिसमें जुमला 19 अफ़राद ज़ख़मी हुए हैं जिनमें गवर्नर बाबुल सूबा का गार्ड और उनका एक फ़ोटोग्राफ़र भी शामिल है । पुलिस और डाक्टरों ने ये बात बताई । इस हमले में ताहम गवर्नर को कोई नुक़्सान नहीं पहूँचा ।

इस धमाका के नतीजा में करीबी दूकानों और कारों वगैरह को बहुत ज़्यादा नुक़्सानात हुए हैं।