इसराईल पर हमला करने बशर अल असद की धमकी

लंदन, 1 जून: (ए पी) शाम के सदर बशर अल असद ने मुस्तक़बिल में किसी फ़िज़ाई हमला की सूरत में इसराईल को मुँहतोड़ जवाब देने की धमकी दी है। सदर बशर ने लेबनान के एक टेलीविज़न चैनल को इंटरव्यू देते हुए कहा कि गोलान पहाड़ीयों पर इसराईली फ़िज़ाई हमलों के ख़िलाफ़ शाम का फ़ौजी महाज़ खोल देने के लिए अवामी दबाव में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा हो रहा है।

उन्होंने शामी हुकूमत की हलीफ़ तंज़ीम हिज़्बुल्लाह के अलमनार टेलीविज़न चैनल को इंटरव्यू देते हुए ये धमकी दी कि अगर आइन्दा इसराईली जारहीयत का इर्तिकाब किया गया तो इसका मुंहतोड़ जवाब दिया जाये। शाम भी इसराईल पर फ़ौजी हमला करने से पस-ओ-पेश नहीं करेगा।

उन्होंने कहा कि गोलान पहाड़ीयों पर इसराईली जारहीयत के ख़िलाफ़ क्या फ़ौजी महाज़ खोलने के लिए शामी अवाम के दबाव में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा हो रहा है। बीबी सी के मुताबिक़ सदर बशर अल असद ने रूस से असरी फ़िज़ाई दिफ़ाई निज़ाम की पहली खेप की वसूली की तौसीक़ भी की।

इसराईल ने शाम को रूस के असरी मीज़ाईलों की सरबराही को अपने लिए एक संगीन ख़तरा क़रार दिया है। इसराईल 1967 की जंग के बाद से शाम की गोलान पहाड़ीयों पर क़ाबिज़ था और 1981 में इन पहाड़ीयों के बाज़ाबता इसराईल में इंज़ेमाम का ऐलान किया था लेकिन बैनुल अक़वामी बिरादरी से इसराईल में गोलान पहाड़ीयों के इंज़ेमाम को तस्लीम नहीं किया है।

सदर बशर ने आज ऐलान किया कि शाम को रूस से एस 300 फ़िज़ाई दिफ़ाई मीज़ाईल की पहली खेप मौसूल हो गई है। उनके इस ऐलान से इस इलाक़े में कशीदगी के ख़ातमा अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की अमन कोशिशें मुतास्सिर होंगी। यहां ये बात भी दिलचस्प है कि अमेरीकी और यूरोपीय यूनीयन ने मुतहारिब सदर बशर अल असद के ख़िलाफ़ बग़ावत में मसरूफ़ अपोज़ीशन अनासिर अस्लाह सरबराह करने के लिए शाम पर कई बरसों से आइद अस्लाह पर इम्तिना को बर्ख़ास्त कर दिया था लेकिन अमेरीका और इस के हलीफ़ों की जानिब से शामी बाग़ीयों को अस्लाह की सरबराही से पहले ही रूस ने अपनी देरीना हलीफ़ शामी हुकूमत को इंतिहाई असरी फ़िज़ाई दिफ़ाई निज़ाम सरबराह कर दिया है।