ईदगाह मीर आलम और ईदगाह क़दीम मादन्नापेट‌ में नमाज़ ईद-उल-फ़ित्र के इंतेज़ामात

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली का दौरा, ईद से क़बल इंतेज़ामात मुकम्मल करने की हिदायत

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली ने मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के आला ओहदेदारों के साथ ईदगाह मीर आलम और ईदगाह क़दीम ( मादन्नापेट‌) का दौरा करते हुए ईद-उल-फ़ित्र के इंतेज़ामात का जायज़ा लिया। उन्होंने ओहदेदारों को हिदायत दी कि इंतेज़ामात ईद से एक दिन क़बल मुकम्मल करलिए जाएं और बारिश के पेशे नज़र तमाम एहतेयाती इक़दामात होने चाहिए। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने ईदगाह मीर आलम के बाब दाख़िला पर तामीर की जाने वाली ख़ैरमक़दमी कमान की जल्द तकमील की हिदायत दी।

मजलिस बलदिया की जानिब से ये कमान तामीर की जाएगी। अगरचे इस के काम का आग़ाज़ रमज़ान में होना चाहिए था ताहम ये मुम्किन ना होसका। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो कम अज़ कम ईद-उल-अज़हा से क़बल कमान की तामीर की तकमील को यक़ीनी बनाईं। उन्होंने ईदगाह मीर आलम पर नमाज़ ईद-उल-फ़ित्र और हज़ारों मुस्लियों के लिए किए गए इंतेज़ामात पर इतमीनान का इज़हार किया। उन्होंने कहा कि नमाज़ और ख़ुतबा के मौक़े पर बर्क़ी की बुलाव क़ुफ़्फ़ा सरबराही को यक़ीनी बनाया जाये, इस के अलावा नमाज़ियों के लिए वाटर वर्क़्स की जानिब से साफ़ पीने के पानी का इंतेज़ाम किया जाये। उन्होंने ईदगाह के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ और इस के रास्तों पर सफ़ाई के इंतेज़ामात के सिलसिले में महिकमा बलदिया के ओहदेदारों को हिदायत दी।

महमूद अली ने पुलिस बिलख़सूस ट्रैफ़िक पुलिस के ओहदेदारों से कहा कि वो हज़ारों की तादाद में मुस्लियों की आमद के पेशे नज़र ट्रैफ़िक के बहाओ को बाक़ायदा बनाने पर तवज्जे दें और पार्किंग के लिए भी ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए जाएं। पुलिस ओहदेदारों ने बताया कि हर साल की तरह इस साल भी ईदगाह पहुंचने वाले तमाम रास्तों पर पुलिस और ट्रैफ़िक पुलिस की जानिब से ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए जाऐंगे और पार्किंग के लिए भी ख़ुसूसी गोशा मुख़तस किया जाएगा ताकि ट्रैफ़िक जाम जैसे मसाइल से बचा जा सके। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर को ईदगाह मीर आलम में फ़र्श और दीगर इंतेज़ामात की तफ़सीलात से वाक़िफ़ कराया गया।

क़दीम ईदगाह मादन्नापेट‌ के दौरे के मौक़े पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने सफ़ाई के इंतेज़ामात की अदम तकमील पर बरहमी का इज़हार किया। उन्होंने ओहदेदारों से कहा कि वो कल तक सफ़ाई के तमाम इंतेज़ामात मुकम्मल करले। उन्होंने ईदगाह की आहक पाशी ना किए जाने पर हैरत का इज़हार किया।

ओहदेदारों ने बताया कि ये इमारत दरअसल महिकमा आरक्योलोजी के तहत है लिहाज़ा उसकी निगहदाशत महिकमा की ज़िम्मेदारी है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने ईदगाह की ज़मीन मुसत्तह करने और सफ़ाई के इंतेज़ामात जंगी ख़ुतूत पर अंजाम देने की हिदायत दी। इस दौरा में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर के हमराह सैक्रेटरी अक़िलियती बहबूद अहमद नदीम, कमिशनर सिटी पुलिस महेंद्र रेड्डी, चीफ़ एकज़ीक्युटिव‌ ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड एम ए हमीद के अलावा पुलिस, बर्क़ी, आबरसानी, बलदिया और दीगर मह्कमाजात के आला ओहदेदार मौजूद थे।बाद में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि शहर हैदराबाद के अलावा तेलंगाना के तमाम अज़ला में ईदगाहों और मसाजिद की ज़रूरी मरम्मत-ओ-तज़ईन नौ के कामों के सिलसिले में हुकूमत ने ख़ुसूसी फ़ंड जारी किया है।

हर ज़िला के लिए 50लाख रुपये मुख़तस किए गए जो कल तक मुताल्लिक़ा ज़िला कलैक्टरस के पास पहुंच जाऐंगे। उन्होंने कहा कि अज़ला में मसाजिद और ईदगाहों की आहक पाशी-ओ-मरम्मत का काम शुरू होचुका है और कलैक्टरस ईदगाहों और मसाजिद की ज़रूरत के मुताबिक़ फ़ंडज़ जारी करेंगे। जनाब महमूद अली ने कहा कि हुकूमत ने रमज़ान उल-मुबारक के मौक़े पर रियासत भर में जिस तरह शानदार इंतेज़ामात किए थे इसी तरह ईद-उल-फ़ित्र के मौक़े पर भी इंतेज़ामात किए जाऐंगे। उन्होंने कहा कि माह रमज़ान के दौरान हैदराबाद में बर्क़ी की सरबराही को यक़ीनी बनाने के इक़दामात किए गए और वाटर वर्क़्स की जानिब से मुक़र्ररा वक़्त से ज़्यादा पानी भी सरबराह किया गया। उन्होंने कहा कि हुकूमत ने ईद की तैयारीयों को पेशे नज़र रखते हुए माह जुलाई की तनख़्वाह सरकारी मुलाज़मीन को एक हफ़्ता क़बल ही जारी करदी है|