ईरान इलाक़ाई सलामती के लिए ख़तरा बन गया – सऊदी अरब

सऊदी वज़ीरे ख़ारजा आदिल अल जुबेर ने ईरान पर अरब उमूर में मुदाख़िलत का इल्ज़ाम आयद किया है और कहा है कि वो इलाक़ाई सलामती को नुक़्सान पहुंचा रहा है और उस के लिए ख़तरा बन गया है।

वो इतवार के रोज़ मिस्र के दारुल हुकूमत क़ाहिरा में अरब लीग के ग़ैर मामूली इजलास में तक़रीर कर रहे थे। ये इजलास ईरान में सऊदी अरब के सिफारती मिशनों पर मुश्तइल मुज़ाहिरीन के हमलों से पैदा होने वाली सूरतेहाल पर ग़ौर के लिए बुलाया गया है।

आदिल अल जुबेर ने कहा कि इन हमलों से ईरान की अरब खित्ते में अख़्तियार कर्दा अख़्तियार की अक्कासी होती है। वो खित्ते की रियासतों के दाख़िली उमूर में मुदाख़िलत कर रहा है, फ़िर्कावारीयत को शह दे रहा है और इस की सलामती और इस्तिहकाम को तबाह करने के दर पे है।

अरब वुज़राए ख़ारिजा ने हंगामी इजलास में सऊदी अरब और ईरान के दरमयान सिफारती मिशनों पर हमलों के बाद पैदा होने वाली कशीदगी पर तबादले ख़्याल किया है। मुत्तहदा अरब के वज़ीरे ख़ारजा शेख़ अब्दुल्लाह बिन ज़ाएद ने अपने इफ़्तिताही कलिमात में ईरान पर इल्ज़ाम आयद किया कि वो जान-बूझ कर तेहरान और मशहद में सऊदी अरब के सिफारती मिशनों के तहफ़्फ़ुज़ में नाकाम रहा था।