ईरान पर मज़ीद पाबंदीयों केलिए आइन्दा हफ़्ता राय दही

वाशिंगटन 11 दिसंबर (यू एन आई) ईरान के मुतनाज़ा न्यूकलीयाई अज़ाइम के ख़िलाफ़ अहमदी नज़ाद हुकूमत पर दबाओ बढ़ाने के लिए मज़ीद सख़्त पाबंदीयों के बiल पर अमरीकी ऐवान नुमाइंदगान मैं वोटिंग अगले हफ़्ते होगी। अमरीकी कांग्रेस के बाअज़ रहनुमाओं ने मीडीया को बताया कि ईरान के न्यूकलीयाई प्रोग्राम से मुताल्लिक़ अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की जौहरी तवानाई एजैंसी की रिपोर्ट सामने आने के बाद ईरान के ख़िलाफ़ पाबंदीयां मज़ीद सख़्त बनाने की ज़रूरत बढ़ गई है।

मग़रिबी मुल्कों को अंदेशा है कि ईरान न्यूकलीयाई हथियार साज़ी में लगा हुआ है। दूसरी तरफ़ ईरान अपने न्यूकलीयाई प्रोग्राम को पर अमन क़रार देता है। इस नए बल के तहत ईरान में पेट्रोलियम मसनूआत से मुंसलिकतवानाई के शोबे में सरमाया कारी करने और किसी तरह भी ईरानी कीमिया वे, हयातयाती या न्यूकलीयाई हथियारों के साथ साथ रिवायाती हथियारों की तैय्यारी में मदद फ़राहम करने वाले ममालिक और इदारों को सज़ा दी जा सकेगी।

अगले हफ़्ते बल के साथ ही एक और क़ानूनी मुसव्वदा पेश किया जाएगा जिस के ज़रीये ईरान के इलावा शाम और शुमाली कोरिया के न्यूकलीयाई, हयातयाती और कीमिया वे हथियारों या उन के मीज़ाईली प्रोग्रामों की तरक़्क़ी में किसी तरह की भी मदद मुहय्या करने वाले लोगों, मुल्कों और इदारों को भी निशाना बनाया जा सकेगा।