ईस्लामाबाद पर हमला करने दहश्तगर्द ग्रुप का मंसूबा

ईस्लामाबाद 1 फरवरी (पी टी आई) दहश्तगर्द ग्रुप ने पाकिस्तान के दारुल होकुमत ईस्लामाबाद पर ऐबट आबाद में एकेडेमी पर किए गए हमले के तर्ज़ पर हमला किया जाएगा। ईस्लामाबाद पुलिस सरबराह बिन यामीन ख़ान ने कहा कि ईस्लामाबाद को 27 जनवरी को फ़ौजी एकेडेमी पर हुए हमले की तरह एक और हमले के ख़तरे का सामना है। लेकिन इस के लिए पुलिस ने जामि सीकोरीटी इंतिज़ामात किए हैं।

फ़ौजी सरबराह ने कहा कि दहश्तगर्द ग्रुप ईस्लामाबाद पर नज़र रखने वाले इलाक़ा मरगला हिलज़ से राकेट हमले करसकते हैं। रोज़नामा दी न्यूज़ ने अपने ज़राए के हवाले से ये रिपोर्ट दी है। शहर के क़लब में वाक़्य सकरीटरीट और कोहसर पुलिस स्टेशनों पर भी हमले किए जाऐंगे। इस लिए इन इलाक़ों को निहायत ही हस्सास क़रार दिया गया है। ईस्लामाबाद पुलिस के सरबराह ने हंगामी इजलास तलब करते हुए सीकोरीटी सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया। बिन यामीन ख़ान ने कहा कि मरगला हिलज़ पर नज़र रखने के लिए हैली कापटरस का इस्तिमाल किया जाएगा।

दीगर हस्सास इलाक़ों पर भी कड़ी निगरानी रखी जाएगी। टकसला में तलाशी के दौरान गिरफ़्तार 2 अफ़राद ने इन्किशाफ़ किया है कि दहश्तगरदों की जानिब से बहुत जल्द हमले किए जाऐंगे। पाकिस्तान की फ़ौजी एकेडेमी पर किए गए हमले में मुलव्वस दहश्तगर्द ही ये कार्रवाई अंजाम देंगे। इन दहश्तगरदों ने तफ़तीश कुनुन्दगान को बताया है कि मरगला हिलज़ के जंगलात में बाअज़ दहश्तगर्द रुपोश होसकते हैं। जहां से वो अपना मंसूबा अंजाम देंगे। ईस्लामाबाद को ऐबट आबाद पर हमले के बाद से राकेट हमलों की धमकी दी जा रही है।

ईस्लामाबाद में कई मुक़ामात पर सीकोरीटी इंतिज़ामात किए गए हैं। पाकिस्तानी रेंजर्स और सरहदी फ़ौज से दस्तों को तलब किया गया है ताकि शहरी नज़म-ओ-नसक़ की मदद की जा सके। 27 जनवरी को ऐबट आबाद में किए गए हमले में इंतहापसंदों ने 9 राकेट दागे़ थे। ये इलाक़ा ईस्लामाबाद से 120 केलो मीटर दूर वाक़्य है। हमले में कोई ज़ख़मी नहीं हुआ था।

2 राकेट हमले पाकिस्तानी फ़ौजी एकेडेमी पर भी किए गए जो इस एकेडेमी के दीवार के बाहर ही गिरकर तबाह होगए। ये इलाक़ा उसामा बिन लादन की रिहायश गाह के क़रीब वाकै है जहां उन्हों ने पाँच साल तक क़ियाम किया था। दहश्तगरदों की जानिब से दागे़ गए दीगर राकेटस रिहायशी इलाक़ों में जा गिरे। ईस्लामाबाद की पुलिस ने हमलों को नाकाम बनाने के लिए सीकोरीटी सख़्त करदी है।